Grease!!!!


Jag ar helt overlycklig, i morgon ska jag till new York och Brodway och se pa musikalen Grease. Jag och Triana ska ha en hel dag i NY. Forst ska Triana folja mig till Steps pa Brodway dar jag ska ta en danslektion medans hon ska till doktorn, sedan blir det nog lite shopping, middag och till avslutning pa dagen far vi se pa Grease, kan det bli battre?? Fatta vad jag langtar!!!

Har haft en underbar dag i dag! Ar lite kallare men soligt och fint, jag blir sa glad bara av att det ar fint vader! Forst var jag till frisoren, var verkligen pa tiden... Du hade helt ratt mamma att det behovdes sa det var tur att du sag till att jag kom ivag. Jag blev jatte nojd! De holl pa i en timme och jag bara njot. Nu kan vi skypa igen och du vagar se pa mig..=)( Forresten skype ska funka nu, John har hjalpt mig).

Efter det var jag pa balett, fick privat lektion aven idag av Pam (lararen). Hon ar helt underbar och jag kommer verkligen sakna henne! Maria det ar helt sant att det ar sa roligt med balett fast du har svart att tro det. Sa roligt att jag aven gick pa en lektion i kvall. Pam vill inte att jag ska aka hem sa jag lovade henne att komma aven nasta vecka bara for att saga hejda. Hon ska se om jag far dansa aven nasta vecka trots att mitt danskort gar ut denna vecka, (det inte ar vart att kopa ett nytt) sa gulligt av henne. Annars kommer jag nog att ha fullt upp anda nasta vecka. Kan inte fatta att det ar min sista vecka, det ar sa mycket jag vill gora. Ska i alla fall se till att aka in till NY lite mer. Men forst har jag ju en hel dag som vantar i morgon=).

Maste sova nu sa jag far nagon timmes somn iaf.

Bamse kramar=)

Kommentarer :

#1: Mamma

Vilken underbar dag du kommer att få. Passa på att njuta riktigt nu här på slutet. Lite tragiskt för dig men du ska veta att här hemma längtar vi efter dig. Vad bra att du blev nöjd med håret, ser fram mot att få skypa med dig igen. Längtar redan efter att få höra hur det var på Broadway. Massor av kramar från mamma.

skriven
#2: Sirius

Hur var dagen då?? och grease?? puss!!

skriven

Kommentera inlägget här :