Ja da var det dags...

Ja i morgon eller lattare sagt om nagra timmar bar det av mot Sverige. Kan inte fatta vad det gatt fort. Klockan ar nu halv ett och jag ska forsoka komma i sang sa jag far sova nagra timmar. Att man alltid ska vara ute i sista minuten..Tror jag har packat det mesta dock. Vagar dock inte vaga vaskorna men som tur ar har jag ju kara Siri som for ta resten..( Ok om jag lamnar det tunga till dig va..=0)

I dag har det varit en stressig dag. Saga hejda till alla och forsoka fixa klart med alla presenter innan jag aker. Varfor ska du alltid vara sa svar pappa? Har aven varit och gjort en fotobok till familjen som de ska fa i julklapp av mig och Siri. Det tog sjukt lang tid att fa i hop det men den blev jatte fin iaf. Du far se den efter jul Siri men du kommer gilla den!

I gar var jag ut med alla syskonen och kusiner och sa hejda. Sa gulligt av dem att ordna i hop det for mig. Kommer sakna dem. Har har det sporegnat hela dagen. Sa typsikt min sista dag har for det ar inte manga dagar det ar sa har. Tror detta ar andra dagen pa dessa tre manader som det regnar hela dagen. Hoppas ni har det battre i Sverige. Langar efter Sverige nu nar det narmar sig jul. Later sa mysigt nar du berattar att det ar jullikt hemma mamma. Vi far ta manga promenader nar jag kommer hem och njuta! Som sagt snart ar jag hemma och da far vi horas pa telefon. Blir lite paus nu fran bloggen kommer ha fullt upp nar jag kommer hem. Lovar Carin att crawlkursen ska bli av!

Nu ska jag krypa ner i min prinsessang for sista gangen..
 
Natti natt pa er alla!

Snart ses vi=)

Kommentarer :

#1: Mamma

Förstår att det är svårt att lämna allt och alla så det är tur att vi har riktigt vinterväder som du älskar att locka med i alla fall för nu längtar vi efter dig! Jullikt vinterväder som gjort för mysiga promenader.

Du har fått många fina minnen att ta med dig i bagaget och inte väger dom något heller.

Hoppas du får en bra resa hem så ses vi snart.

Många välkomstkramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :