Farsdag!

Ja da har det hunnit bli farsdag aven har i USA...Vill bara onska en trevlig farsdag till dig kara pappa. Tyvarr kan jag inte vara hos dig men du finns i mina tankar hela dagen! ( Eller det gor du ju jamt fast lite extra i dag). Hoppas du far en bra dag, lite tur kanske du blir bjuden pa middag, fast ska jag vara arlig far du det nog battre om du lagar sjalv. (ta inte illa upp mamma men vi vet alla att pappa ar en super kock!)

I morgon vantar en spannande dag i New York med hela familjen. Langar! Ska darfor krypa i sang nu sa det blir morgon fort. Kom precis hem fran nagot jag aldrig trodde jag skulle vara med om. Vi har varit pa en riktig amerikansk bar med karioke och biljard. Och gissa vem som fick sjunga, jo jag. De ropar upp, nasta att sjunga ar Sofie fran Sweden som ska sjunga Abba. Efter lite protest hade jag inget val och fick sjunga anda. Ni som kanner mig vet ju att jag inte ar nagon hejare pa att sjunga, men men man far val bjuda pa sig i bland. Detta var i Shelton som ligger lite norr ut. Valdigt stor skillnad fran FAirfiled och New York. Man fick se lite mer av hur kanske de flesta amerikanare lever. Jag har verkligen farstatt hur sjukt bra jag har det och hur fint vi bor...


Trevlig farsdag pappa och alla andra pappor som laser.

God natt

P.S Avslutar med en rolig bild fran i dag nar vi var och shoppade. John tvingade pa mig en pals. Ser ju sjukt hemskt ut. Kan inte fatta att folk kan betala 1000 tals kronor for nagot likande. Vi hade sjukt kul iaf!

Kommentarer :

#1: maja

Haha cruella deville =) puss o kram

skriven
#2: Mamma

Ja, så är det, inget klår pappas mat, inte ens den finaste krog, vi gillar alla pappas mat.

Pappa skickar en bamsekram till tack, det värmde gott i hans fadershjärta!

Vilken tuffing, karioke! Ha en riktigt bra dag i NY, tänk vad du får vara med om mycket. Lev och njut! Hälsa hela fam. så gott från oss alla, kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :