Godnatt pa er alla

Skriver en liten snabbis innan sangdags. Kom precis hem fran resturangen. Det gick riktigt bra, borjar verkligen kanna mig mer bekvam nu. Det ar riktigt roligt, alla ar sa trevliga och traffar mycket folk. Super bra for min engelska som faktiskt blivit lite battre, men det var ju mitt mal med denna resa...Var faktiskt ett par som sa att jag kunde komma fran USA idag, fast det tar jag med en nypa salt for min accent ar fortfarande kvar...Men alltid kul med lite berom!

I morgon ar det dans igen ( som varje dag nu for tiden men det ar ju sa himla kul!) Pa kvallen ska jag ata middag med Shannon och ga pa bio, skoj! ( Shannon ar en kompis till dottrarna och familjerna ar goda vanner)

Nasta vecka ar det Thanksgiving vilket ar stort har. Ska bli spannande att fira med hela slakten. Da kommer aven Siri och  Will hem=) Kampa pa till dess Sirran-virran. Forsok att inte virra till allt trots att det ar mycket, vet att du fixar det!

Bara 4 dagar kvar nu Bea tills den stora dagen...18 ar och myndig. Sedan har vi ju en annu storre dag pa Mandag i siffror da pappa fyller ar fast dar hoppar vi siffran eller vad sager du pappa? Passar aven pa att onska Pontus grattis pa namnsdagen i forskott da det ar Pontus pa torsdag. ( Vad skulle vi gora utan dig mamma, familjen Roberg skulle nog inte klara sig..Tur vi har dig!)

Na nu vantar sangen...Hoppas den ar varm nog da det har blivit riktigt kallt har nu. Ska bli narmare noll grader har de lovat. Fast solen skiner sa det ar allt harligt anda!

God natt pa er alla!

Kommentarer :

#1: Carin

Fint att du gör framsteg på restaurangen o med engelskan! Du lär dig verkligen jättemycket! Kul! Idag är det kallt i Hbg (inget regn)! Ikväll har jag min crawlkurs (har Siri berättat att jag lär mig crawla?) Du är väldigt duktig på det har jag iaf hört! Kanske du kan ge mig lite tips någon gång? kram på dig!

skriven
#2: maja

Skoj att det går framåt sofie =) Ja sofie hon är en jävel på att simma!!

Har berätta för carin hur siri och jag (som tror vi är bäst på alla idrotter haha) hade hakan ner till botten när vi var och simma med dig :) Så snabb och vilken teknik!!!! Spöade alla med hästlängder i simhallen :) Är fortfarande stum över beundran =) Kramar

skriven
#3: Sofie

Ja du har val ratt Maja, ar val en fisk i vattnet..Ja jag har nog aldrig sett era hakor sa langt ner men de behover ni ocksa i bland..Men ni ar duktiga pa sa mycket! Till jul kan vi ta en simkurs Carin, fast da kanske du far lara mig=)Du ar ocksa valkommen da Maja=) Kan tala om att det ar min kara pappa som gett mig den talangen da han vart simmare. Pappa jag behover nagra till simlektioner nar jag kommer hem sa jag haller min nivi. Kramar pa er!

skriven
#4: Mamma

Roligt att det går bra på restaurangen, ytterligare en erfarenhet. Tur att mamma fortfarande kan vara bra att ha ibland. Jag ska se till att "pojkarna" blir grattade här hemma från oss båda.

Hoppas ni får en riktigt trevlig Thanksgiving!(och det är jag övertygad om) Kram mamma.

skriven
#5: Carin igen..

Det vore ju toppen Sofie!!! (igår på kursen började vi med voltvändningar....blubb blubb...) Hoppas Thanksgiving blir riktigt bra!! kram

skriven
#6: maja

hahaha ja det kan vi behöva... våra egon är rätt så uppblåsta haha... Sist jag gjorde voltvändning var år 2000 i grekland och alla mina tänder nästan slogs ut då jag simma rätt in i betongväggen(kommer du ihåg carin?).. suck vad jag suger på simning... Så jag tar gärna en simkurs med dig min lilla silverfisk :D

puss o kram

skriven
#7: Sirran

Ja jag kommer ihåg Majas vändningsförsök i Grekland.. motoriken har ju blivit lite bättre =) kämpa på maja!! hur e plugget?

Sofie, jag längtar såååå mkt till T.G!!!! Miss you! Kämpa på, du är så duktig så!

skriven
#8: Carin

jo jag har ett svagt minne av det Maja (har förträngt det lite!!) hehe! Siri du kan väl oxå gå med på vår ev simkurs med Sofie? Så kul det ska bli!!

skriven

Kommentera inlägget här :