Grattis Bea!

Far borja med att gratta fodelsedagsbarnet eller barn och barn vet jag inte om det ar det ratta ordet for du blir ju 18 ar och myndig i dag. Hur kanns det Bea? Hoppas att det kanns bra och att du haft en bra dag. Horde att ni haft kalas idag. Tyvarr kunde ju jag inte komma men jag har tankt pa dig hela dagen! Ett stort grattis fran mig. Lovar att det blir party nar jag kommer hem! Kan ju passa pa att onska Asker grattis pa 8-arsdagen ocksa da han ocksa fyller ar i dag. Hoppas ni haft ett bra kalas och att det ar battre med Rickard.

I gar var jag pa min forsta riktiga basketmatch. Det var collagebasket for tjejer. Det var ett av USA:s  topp 3 lag som spelade. Det var haftigt, super stor arena. Dock inte den basta matchen da motstandet inte var det basta, men kul anda att se. Lite skillnad mot for basketmatcherna jag sett hemma nar Bollnas basket spelar. Nog for att de ocksa ar bra men detta var haftigare!

Lite bilder fran matchen,


Helgen har varit bra har. V har riktigt kallt vader nu, inte van med det. Sa vi sitter framfor brasan och varmer oss i kvall. Ar ju kort vecka nu da det ar thanlsgiving pa torsdag. Det ska bli sa kul. Vi ska sedan aka upp till Verman i norra Connecticut over helgen dar de har ett hus. Det ska vara jatte fint dar. Blir nog tyvarr inte tid for skidakning men det gor nog inget.

Hej svejs

Kommentarer :

#1: Carin

Tack för gratualtionerna till Asker, gulligt! Ska visa honom det när han kommer hem från skolan! Kram

skriven
#2: maja

Tack för tankarna på Richard. Han mår bättre nu men är inte på topp än... Puss o kram på dig lillsofie

skriven
#3: Bea

Tack så mycket Sofie:) Jag hade en jättebra dag och fick fina presenter, tack också för den från er:) Nu laddar jag för party när du kommer hem! Hoppas du har det kanon där borta, det verkar iaf som att du har det:) Puss och kram!

skriven

Kommentera inlägget här :