Halloween

Ja da ar det tredje gangen gillt jag skriver nu..Hade skrivit och gjort allt klart och sa bara dor datorn. Ar sa jalva forbannad nu. Darfor blir det ratt kort.

Halloween var super bra! Kul att fira i USA for det ar sa stort har. Alla och jag menar verkligen alla ar utkladda. Tysta fairfield var helt fullt ar folk pa gatorna. Jag var pa Haloweenparty hos en kompis till Caroline i Stamford sedan var vi ut. Alla var utkladda till allt mojligt, man kan vara precis vad som helst. Jag var haxan i musikalen wricked som ar gronmalad i ansiktet.

Min workshop i dag gick bra. Inte latt med latin men kul ar det! I morgon ska jag jobba pa resturangen igen. Ska trana nagra timmar sedan far jag ev. jobba. Behovs lite traning da det ar forsta gangen jag gor nagot sadant. Men det ar jatte kul, spannande med nya utmaningar. Blir inget mer jobb med Louren da deras foretag gar lite samre nu.  Men for min del gor det ingenting da jag anda har sa mycket annat att gora. Var kul och larorikt att bara fa se hur ett amerikanskt foretag fungerar.Man marker att det ar tuffare tider i USA nu.

Nu ska vi i vag och ev shoppa lite, letar fortfarande efter stovlar...

Ha det sa bra alla i Sverige och grattis igen Mattis.

Jag som haxa. Precis tillfixad av Linda.

Samtliga tjejer pa partyt.

  Detta ar jag forra helgen da vi var pa en pumpmarknad.

P.S De sma bilderna ar bara att klicka pa sa blir de forstorade for den som inte vet det.

Kommentarer :

#1: Carin

Den helt klart coolaste utklädnaden står du för!!:) Suverän!! Kram Carin

skriven
#2: sofie

Tack carin, ar Lindas fortjant. Som du vet ar hon helt otrolig att stalla upp!

skriven

Kommentera inlägget här :