Jobb

Ja da har jag fatt ett nytt jobb. Var och provtranade pa resurangen 2 timmar i kvall igen. Det gick val bra. Tillrackligt bra for att jag ska fa jobba. I morgon 17.30 ska jag jobba forsta kvallen pa riktigt. Far se vad de sager sedan.

Efter det var jag pa min jazzdans. Kul men i dag blev jag lite frustrerad. Sa jakla jobbigt att fatta men inte kunna gora det de visar. Allt gar sa jakla fort. Men som lararen sa antingen borjar man grinna eller sa biter man i hop och gor sitt basta. Det sista later ju mycket battre sa jag fortsatter kampa pa..

Nu ska jag krypa ner i sangen. Ar trott, kanns att vi har stallt om tiden har med nu. I dag blev det morkt fem.

Bea bry dig inte om vad mamma sager hon ar alltid orolig for allt...Mamma du vet att jag fixar det mesta nu. Du maste lara dig att inte vara sa orolig for allt. Fast jag vet att du gor det for att du bryr dig om mig och det ar jag tacksam for!Love you!

Till er alla kara mammor, som man sager, man lar av sina misstag. Jag ar impad av er alla, ni ar ju snart riktiga datahackers=)

God natt pa er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma

Lycka till på nya jobbet. Bita ihop och kämpa på, ja så är väl livet många gånger och det brukar ju löna sig och det gör det säkert denna gång också. Det är klart jag litar på dig men kom ihåg att du är "storasysterkusin". Love u 2 :)

skriven
#2: Agneta

Så roligt! Nu får du ju verkligen träna på andra engelska ord. Good Luck!



Hugs from me

skriven
#3: Bea

Haha, hon har inget att oroa sig för. man säger ju att man blir som sina föräldrar och jag kan tänka mig att karin och pappa var lugn och fin i deras ungdom ;) kramar

skriven
#4: Mamma

Haha, Bea då kan jag ju vara lugn! (men Du kanske inte bara är lik pappa.., förhoppningsvis lite lik faster också! då känner jag mig lugn, hihi) Skämt åsido, ni är fina kusiner ni! Kram mamma Karin.(Hälsa pappa Bea!)

skriven

Kommentera inlägget här :