New York, New York here I come..

Ja i morgon vantar en hel dag i New York igen. Sa harligt att ha nara in till the big city. Forst ska jag pa Bodies the exhibition med Siri, Will och nagra andra fran Manhattan collage. Det ska bli spannande att se och lara sig lite mer om kroppen och dess innehall. Det ska vara en valdigt bra utstallning. Vi far val se vad jag tycker efterat. Sedan pa kvallen ar jag bjuden pa en fest i NY. Det ar Amanda som jag traffade pa isgalan som har bjudit mig. De har hyrt ett stalle i Down Town och det kommer over 100 personer. Det ska bli kul! Forstar att du raknar ner Bea, kan ju bara saga att tranan inte ar sa varst markvardigt, sarskillt nu nar man varit ute har i New York men lovar att vi kommer ha skoj! Ar prick 4 veckor i dag tills jag ar i Sverige. 

Kan knappt vanta pa att det ska bli lordag..New York ar ju bara sa harligt. Tyvarr har det lovat regnvader men men inget att gora.  

Ni far ha en trevlig helg i Sverige med. 

Puss och kramVi far val se vad jag lar mig om kroppen...
 

Kommentera inlägget här :