Vems dag ar det i dag??

I dag ar det Mattis fodelsedag, (ja klockan har faktiskt passerat tolv har nu aven fast vi i natt staller tillbaka den en timme) och jag onskar dig grattis fran USA. Kan inte fatta att lilla Mattis blir 10 ar idag. Kommer sa val i hag nar du skulle fodas, vi var aven da i USA fast hos slakten i Virginia och jag var livradd att du skulle fodas medan vi var borta. Den gangen han vi hem. Men tyvarr hinner jag inte hem till din fodelsedag..Hoppas du far en harlig dag anda! Forresten har du borjat nedrakningen till din 18-arsdag Bea? Det ar ju faktiskt riktigt stort och det ar ju snart din tur.

Blir ett kort inlagg nu ar super trott. Hade skrivit super langt inlagg sedan bara forsvann allt och man blir sa der super glad...Berattar om Halloween i morgon i stallet som var super kul!

I kvall har jag varit barnvakt at grannarna. Det gick bra, sa lampligt att bara ha 1 min att springa hem sedan. I morgon bitti ska jag pa dans workshop som min latin danslarare bjudit in mig pa. Ingen aning vad som vantar sa spannande ska det bli. Mitt nya livsinstinkt ar att man ska ta vara pa alla chanser man far for man vet aldrig vad som vantar...

Som bert sager:

Sossa gott och vakna torrt, natti nuffsan

Kommentarer :

#1: Mamma

Ja vi är på väg till Mattis nu. Känns ju lite annorlunda nu med snö och allt mot för 10 år sedan när vi faktiskt badade i Virginia Beach. Lycka till på "workshopen"! Vi kanske kan skypa i kväll, alltid kul att höra din röst. Skriv vilken tid du är hemma. Kram Mamma.

skriven
#2: Mamma

Ja vi är på väg till Mattis nu. Känns ju lite annorlunda nu med snö och allt mot för 10 år sedan när vi faktiskt badade i Virginia Beach. Lycka till på "workshopen"! Vi kanske kan skypa i kväll, alltid kul att höra din röst. Skriv vilken tid du är hemma. Kram Mamma.

skriven
#3: Mamma

Ja, vi är faktiskt på väg till Mattis för att fira honom nu. Känns lite skillnad med snö och allt mot för 10 år sedan när vi faktiskt badade i Virginia Beach. Lycka till med "workshopen"! Vi kanske kan skypa i kväll, alltid roligt att få höra din ljuva stämma. Skriv vilken tid du är hemma. Vi hörs, kram Mamma.

skriven
#4: Mamma

Ja, vi är faktiskt på väg till Mattis nu för att fira honom. Det känns lite annorlunda nu med snö och allt mot för 10 år sedan när vi faktiskt badade i Virginia Beach. Lycka till med din "workshop"! Vi kanske kan skypa i kväll, alltid kul att höra din ljuva stämma. Kram Mamma.

skriven
#5: Mamma

Ja, håller med dig denna jäk.. data, först går det inte, sedan kommer fyra inlägg!!! sorry, mamma.

skriven
#6: Sofie

Lugnt mamma forstar att det ar datorn. Du ar ju faktiskt riktigt duktig nu! Vi maste horas. Sms nar du ar hemma! Puss

skriven
#7: Bea

självklart har jag börjat räkna ner, det började jag med för ett år sen ;) när du kommer hem så får vi köra krogen tycker jag :) kramkram

skriven
#8: Sofie

Visst kusse, lovar ta med dig! Puss

skriven
#9: Carin

Till Sofies mamma! Det brukar hända mig oxå ibland irriterande! Jag brukar tänka: bättre fyra liknande inlägg än inget alls!!

skriven
#10: Agneta

Karin!!...om du bara visste!



Du fick ju i alla fall iväg något. Jag vet inte hur många gånger jag skickat iväg info.....trodde jag men glömt att bifoga filen. Då hade jag hellre skickat fler. // Kram Agneta

skriven
#11: Mamma

Carin och Agneta! Tack! Skönt att höra från fler, vad säger man: gammal man(kvinna)gör så gott han(hon) kan.

Sofie och Bea! Nu blir gamla mamma Karin lite orolig...Kram på Er alla, mamma Karin.

skriven

Kommentera inlägget här :