Central Park

Kan inte forsta vart tiden tar vagen...Da ar snart ytterliggare en helg over och bara 6 helger tills jag ar i Sverige igen.. Aven denna helg har varit kanon! Spelar ingen roll vad vi gor blir alltid nagot roligt, finns ju SA mycket att gora har, man blir liksom aldrig "klar".

Lordagen tillbringade jag i central park med Siri. Det var helt underbart. Host i luften och sol som sken hela dagen. Med andra ord perfekt vader for picknick dar. Vi var inte direkt ensamma dar men det gor ju inget for det ar ju sa stort..Efter en harlig dag begav vi oss av till hem till Fairfield dar det blev Party. Fairfield som ar sa tyst och lugnt sa aven en lordag kvall blev till en riktigt lyckad partykvall anda.Det var jag, Siri, Caroline, Dan, Sam och nagra fler som var ute. Faktiskt blev det en riktig "Cardan" kvall for mig och Siri...Folk borde tycka vi ar galna pa dansgolvet men gar inte att ra for det, vi har ju sa kul sa vi bjuder pa det.

I dag har vi haft en lugn dag och bara slappat. En promenad i skogen med hundarna, shoppat halloween klader for nasta helg ( alla ar alltid utkladda har sa det ska vi aven vara, Siri ska vara marilyn manro och jag haxa).Nu ska vi kaka lite middag innan Will och Siri beger sig hemat. Sedan ska jag ha en TV stund med Stjarnor pa is, undra vem som akt ut denna vecka? Langtar redan

Hoppas alla hemma i Sverige haft en bra helg!
Tanker pa er alla!



Detta ar fran Strewberry fields, minnesplatsen for John Lennon.

Kommentarer :

#1: Mamma

Hej Gumman!

Central Park låter mysigt men att ta sig dit lät svårt...(från Siris blogg) Inte värt att jag kommenterar "stjärnorna" än, så jag inte avslöjar något. Längtar redan att få prata med dig igen, kanske tisdag? Det var en höjdare! Må så gott min lilla prinsessa, kram mamma.

skriven
#2: Maja

Så söta ni är =) Är hemkommen med klassen från Polenresan ..som förövrigt blev över förväntan :) Nu är det massa efterarbete i skolan som väntar ... :/

Väldigt glad att höra att du har det så bra lillsofie =) Pussar o kramar

skriven
#3: Sofie

JA visst ar vi. Sa harligt att kunna fa ha det sa har bra. Jag bara njuter. Harligt att hora att du haft det bra Maja! Skot om dig!

skriven

Kommentera inlägget här :