Dans, dans,dans..

Tank att en del manniskor kan fa en pa sa bra humor. Det ar precis vad min danslarare gor, hon ar helt underbar! Jag riktigt langtar till balettlektionerna, inte riktigt som innan i hbg. Inte for att det var trakigt dar men man bara gjorde det liksom. Har ar det en ren njutning och tiden gar sa fort. Darfor ar jag varldens lyckligaste just nu for det blir namligen inget jobb i morgon=) Det behovde ingen hjalp (marks att det ar tuffare tider har i USA). Det gor att jag istallet kan ga pa en till balettlektion. Langtar redan! Har forresten traffat en jatte trevlig tjej dar som ar dansare i Phantom of the Opera pa Broadway. Hon ar skadad just nu darfor gar hon pa samma dansskola som mig tills hon blir bra. Jag ska folja med henne nagon dag in till New York och dansa pa broadway, kan det bli haftigare? Langtar!

Kom precis hem fran bio, Eagle eye. Den var riktigt bra faktiskt. Jag ar ju inte direkt nagon film manniska men jag gillade den aven fast jag inte forstod riktigt allt. Jag ser det som en super bra traning for min engelska...

Na nu maste jag sova. Ar fakstikt lite sma trott, finns da inget battre an att krypa ner i prinsessangen, den ar helt underbar!

Hoppas alla i Sverige redan sover gott!

Natti natt

Kommentarer :

#1: maja

Härligt sofie! Njut av allt. Här i Sverige är det grått, kallt och blåsigt. Inget spännande som händer. Fy fasiken vad avundsjuk jag är på dina danslektioner.. :)

Puss o kram

skriven
#2: Sofie

Ja njuter som bara den! Fast i dag var det lite kallt har med=(Puss och kram

skriven
#3: Mamma

Låter härligt! Du gör rätt som tar vara på chanserna som ges här i livet. Fortsätt njuta! Längtar tills vi hörs i kväll, hjärtat. Men först ska jag "spinna" kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :