En underbar dag!

Vilken underbar dag vi har i dag. Lite svalare i luften men solen skiner och det ar fantastiska farger pa alla traden. Sa vackert!

Kom precis hem fran en harlig promenad i skogen med hundarna. Ar en ratt stor skog dar vi alltid gar samma runda med hundarna sa de kanner till den val. Tur ar val det for jag var lite orolig att inte hitta sjalv. Men hundarna som normalt springer som galningar var sa snalla och vantade pa mig hela tiden, precis som om de visste att jag ar ny har i skogen och inte hittar lika bra. Siri du vet ju hur det brukar vara...Klarade till och med att ga med dem i koppel fran huset till skogen.  (Det ar inga hundar man garna gar med i koppel, och tack for rasnamnet Micke). Det tar ca 5 minuter men i vanliga fall tar vi alltid bilen dit. Sa typsikt armerikanskt, fast det ar sa nara sa tar man anda bilen till promenaden, inte konstigt att koldioxid utslappen ar sa hoga i amerika...Men men jag fixade det galant!

Har aven hunnit med att vara pa yoga for forsta gangen i mitt liv. Det var en riktig harlig start pa dagen. Forstar nu dem som gillar det. Det kommer att bli battre och battre for varje gang nu nar man vet hur det gar till sa instruktoren. Kanner att jag har SA mycket energi nu efter den harliga starten pa dagen. Det ar val tur sa jag ar laddad infor helgen, da jaklar Siri blir det  rejv-party! Far se vad som mer hander, kanske en runda till Central Park i morgon eller vad sager du Siri? Hur som helst ar jag saker pa att jag inte kommer att ha trakigt!

Nu hoppas jag antligen fa prata med min kara mamma en svang, ar dags att bryta rekordet i dagar vi inte pratat med varandra nu tycker jag, eller vad sager du?

Till er alla onskar jag er en riktigt trevlig helg!
Ma sa gott!
Tanker pa er alla!

Avslutar med lite bilder fran min promenad


Har startar rundan..
 Har spinger hundarna fore och visar mig  vagen.

 En avslutningsbild pa mig=)...

Kommentarer :

#1: Sirran

HEEEEEJ! Din blogg ar verkligen fin Soffan! Ja central park ar ett maste! jag tranar till elva och sa ska jag duscha sa kl ett borde jag vara dar. Kan du fixa matsack?

Nu ska jag till chem tutoring, 90% av klassen fick F!! Ojoj sa det ar mycket som hander nu, manga arga larare! Sedan sak jag trana och sa ska jag traffa erin. Ringer senare! LOOOOOVE!

skriven
#2: Mamma

Ja verkligen. Nu har jag äntligen både fått pratat med dig och även fått SE dig, underbart! Hoppas du får en härlig helg lilla underbara älskade dotter! Kram från din kära gamla mamma.

skriven
#3: Bea

vad underbart du verkar ha det :) blir nästan lite avundsjuk.. kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :