Inte en helt vanlig sondag...

Sondagar brukar ju kunna vara sa fruktansvart trakiga och sega, man liksom bara gruvar sig for morgondagen men det kan aven vara helt underbara som i dag.. For det forsta kan det ju inte bli battre nar jag far ha SIri har hela helgen. Tack Siri for denna fantasiska helg!

I dag har vi egentligen bara slappat men anda inte. Vi har ju sa underbart vader sa vi har tagit vara pa det i tradgarden i stallet for central park som vi faktiskt kan gora en annan gang...Vi har solat, spelat basket,  en match som aldrig ville ta slut. Ok Siri jag vet att du och John vann men jag och Will gav faktiskt upp sa nasta gang vinner vi, lovar det! Halloween ar ja sa stort har sa vi har forberett for det, satt upp ett jatte fint spoke i tradgarden. skamt och sider sa fint var det inte men ska val inte vara det heller. Efter det har vi aven hunnit med en shoppingrunda. Siri behovde orhangen da hon tappar bort alla hela tiden... Jag hangde sjalvklart med da mitt nya motto ar att ta alla chanser man far for att traffa folk och komma ut och se nya saker. Super bra for aven jag hittade mig orhangen + en fin traningstroja. Siri fyndade annu mer, vinter jacka och stovlar, kolla in hennes blogg sa far ni se hur fin hon blev i det for jag har fotot henne i fynden. Fick dock ta ett antal foton da hon aldrig blev nojd men hoppas hon ar det nu...

Maste kila nu da middagen ar klar. Lovade hjalpa till men han inte da jag fastnade har istallet efter shoppningrundan..Men men lovar hjalpa till nasta gang. Siri du gjorde det for mig istallet hoppas jag...

Sa alla glada manninskor,aven sondagar kan vara helt underbara. Allt blir som man sjalv gor det..Kom alltid i hag det!



Detta ar vart fina spoke i tradgarden...Nar morkret faller lyser det...Usch...

Kommentarer :

#1: Maja

Underbart sofie :) Kul spöke hahah :) puss o kram

skriven
#2: karinroberg

Oj, oj tur jag inte är där nu, du vet ju hur mörkrädd jag är, berättade väl om lördagskväll när pappa var borta...Massor av kramar från din mörkrädda mamma.

skriven
#3: Mallan

TACK sotaste for presenten, supergulligt, jag blev jatteglad!!! Vilken fin blogg, kul att lasa om vad du gor! Pusss~!

skriven
#4: Carin

Kul att du skaffat blogg Sofie! Härligt att du har det bra! Kram Carin (Siris plasbonusöhhmamma?!):)

skriven

Kommentera inlägget här :