Mera dans..

Ja jag tror jag ska sadla om och bli dansare for gud vad kul det ar! Jag har definitivt borjat med nagot jag inte kommer att sluta med, pa nagot satt kommer jag alltid att dansa for sa kul ar det. Dansen har hjalpt mig att inse att ingenting ar for sent i livet. Man kan alltid hitta nya saker som intresserar en. Galler bara att forsoka hitta dem och var alltid positiv!

Alskar stallet jag dansar pa och alla larare ar super bra! I dag var jag pa latin. Vi dansade cha cha cha. Det gick riktigt bra faktiskt. Tankte sa himla mycket pa dig Maja idag for lararen var en morkharig variant av dig=) Sprudlade av energi, gladje och valdigt pedagogisk. Hade kunnat vara en kvall pa Cardinal.. Men sa icke. Ibland maste jag stanna upp och fundera var jag ar, glommer ibland att jag ar i USA. Men glommer aldrig alla er dar hemma! Allt jag gor har forknippar jag med situationer i Sverige och mitt liv innan. Onskar i bland man skulle kunna satta i hop livet i Sverige och i USA. Tank om vi hade haft dessa danslarare i hbg till konstakningen. Alla hade alskat det! Allt detta ar ju sa bra for konstakare.

Nu blir det ett varmt bad sedan lite TV framfor var nya braskamin, harligt for hosten och kylan har aven kommit hit nu.

Tanker pa er alla hemma i Sverige!
Puss och kram pa er=)

Kommentarer :

#1: Mamma

Låter härligt som vanligt. Varmt bad och braskaminen låter riktigt mysigt i höstrusket. Kram mamma.

skriven
#2: Maja

ÅÅåååååååååhhhhhhhh vad jag vill dansa där med dig.... är så avundjuk!!!! :/ Puss o kram

skriven
#3: Linda Jensen

Hej Sofie!



Låter riktigt roligt med dansen.Julia går på dans i Helsingborg och ska ha uppvisning för ca 600 pers den 23/11. Det är så härligt att se henne för hon verkligen lyser på scenen. Kevin kom stolt hem med en silvermedalj i förra veckan efter att ha blivit 2:a i skoljoggen på 3km utav åk 0-2. Gissa om han var stolt!

Ja veckorna tickar på här hemma också. Jag är nu i v 35 och det börjar närma sig.Har svårt att sova på natten då lillkillen i magen har helt andra sovrutiner än jag.

Var rädd om dig!

Många höstkramar från Linda J

skriven
#4: Sofie

A vilken stolt mamma du kan vara nu Linda, kan tanka mig att det ar en harlig kansla att se sina barn lyckas sa. Undra vad det blir av den tredje? Snart vet vi for gud vad tiden gar fort..Skont att hora att ni har det bra I Sverige! Ta hand om dig och den lille i magen. Kramar Sofie

skriven
#5: Agneta

Då har ni också fått lite höst hörs det som. Längtade själv efter sommaren när jag hörde hur du låg och solade...nästan jämt. Skönt att du kan värma upp dig med heta bad...istället för solen menar jag. Kram Agneta

skriven
#6: Sofie F

Hej vännen! Låter som du har det kanon :) Skoj att du fick chansen att tråffa några konståkningskändisar! Många kramar Soffan

skriven

Kommentera inlägget här :