Allr är bara bra!

Jag vet att det tar tid mellan bloggandet och att ni kanske saknar bilder...Men det är fullt upp här, vill passa på att ta vara på den sista tiden innan det är slut + att internet funkar lite halvdåligt..

Teneriffa är underbart! Så skönt att få sol och värme. Har faktiskt fått lite fin färg nu utan att bränna mig. Har bara solat några timmar per dag och haft solskyddsfaktor 50 (man lär av misstagen..)Makeupen för dagens show fick faktiskt bli mörkare än vanligt. Jag har tur som inte bränt mig och fått ränder för har man ränder så kan man få böter..(en av alla de dumma regler som finns här)

Vi var i går på en vattenpark med massa rutchbanor, skit kul! Jag åkte allt och är så stolt! Men trodde jag skulle skita på mig i vissa, jag skrek som en barnunge. Men jäkligt skönt efteråt att titta på dem och kunna säga- de här har jag åkt=)

Nu är showerna i gång och det känns konstigt med tanke på att det är vår sista vecka..Många man inte kommer att träffa mer. Jag gör det bästa av denna tid!

Ha det så bra alla, ses snart!
                                       

Kommentarer :

#1: Mamma

Skönt att höra att allt är bara bra. Det gör du rätt i som tar vara på tiden och gör något bra av den:) Hoppas ni får njuta av lite sol nu och framför allt sista veckan innan du kommer tillbaka till verkligheten:)

Lycka Till, kör så det ryker så här i slutspurten:)

Kram Mamma.

skriven
#2: Sofie

Haha du är rolig!

Ja, njut nu sista tiden.

Saknar dig jättemycket. Ska du vara mycket i hbg i sommar? Kramar <3

skriven
#3: Anonym

HEj Sofie. Jag vet bara att jag åker till Bollnäs när jag kommer till Sverige sedan vet jag inte för hur länge. Vet inte vart jag ska jobba i sommar och vad jag ska göra. Ska ta tag i det när jag kommer hem. Men till hbg kommer jag iaf! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :