Grattis Agneta!

Ja i dag får vi önska Agneta ett stort grattis på hennes 50-årsdag! Jag tänker extra på dig idag. Hoppas du haft en bra dag med minnen för livet som du aldrig glömmer. Grattis kramar från mig.

För övrigt kan jag säga att jag precis anlänt till Teneriffa. Det var en lång resdag men det gick bra. Vädret här är inte som vi hoppats, mulet och regn men jag hoppas det blir bättre. Vi kom hit så sent att jag inte varit ut något och sett mig omkring någonting än utan det får bli i morgon istället. (För övrigt kan jag säga att vi är en timme bakom er i Sverige i tid).

Denna vecka har vi internet på hotellet, så skönt. Så nu ska jag se till att få in en ansökan och sedan bara njuta av denna sista tiden med touren och sedan min lilla semster. Sedan får jag ta tag i resten när jag kommer tll Sverige..Låter inte det bra?

Hoppas ni alla har haft en bra påsk!

Kramar från mig

Kommentarer :

#1: Sofie

Ja skynda dig och ansök, sista dagen är ju imorgon! Hoppas du har bestämt dig för vilken utbildning det blir...

Jag är ju aldrig hemma när du är inne men ser att du ringt för datorn står på. Riktigt enerverande faktiskt!

Många kramar

skriven
#2: [email protected]

Tack Sofie och tack för ditt SMS också, det kom fram tre minuter i tolv så du hann! Ja jag hade en bra helg med alla (nästan) kära omkring mig.

Har förstått att du har lite beslutsångest....hmm och är ute i sista minuten...hmm. Sofie!, det löser sig. Men sök in på utbildning och tacka nej om det kommer något annat roligare ivägen. Då har du garderat dig. KRAMAR Agneta



ps. Tack Karin för det fina Grattiskortet från er ds.

skriven
#3: Mamma

Sofie!

Fick precis en inbjudan från kusin Pär till Dop och Bröllop! på midsommardagen kl 15:00 i Stora Tuna Kyrka i Borlänge.

Kram mamma.

skriven
#4: Maja

Idag fyller carin år :) siris o min bonusmamma :)

Hon är exakt 20 år äldre än mig och fyller 47 idag.. hipp hipp hurra :)

skriven

Kommentera inlägget här :