Hemma i Sverige..

Ja då var jag hemma i Sverige och rensbacken i Bollnäs. Resan hem gick bra men var rätt lång så jag är trött nu..Men denna gång hade jag ju tur som fick hämtning av kära pappa på Arlanda, tack så mycket! Hade även tur som hade sällskap av Anna och Karoliina ända till Arlanda, de flög sedan därifrån till Helsingfors. Nog för att jag klarar att resa själv nu men sällskap är alltid trevligt!

Sista veckan på teneriffa var jätte bra! Vi hade inte det allra bästa vädret men helt ok. Ca 20-25 grader och några dagar med mycket sol. Men det var skönt ändå. Jag älskar verkligen sol och bad, det är något som är säkert! Ville inte gå upp från havet sista doppet då jag vet att det kommer dröja ett tag tills jag kan bada ute igen.. Men har ju ändå tur som kommer hem till vår iaf. (Får bli badhuset först och då crawlkurs med Karin och Maja om du vill, jag är uppvärmd nu=) ) Det gick bra för oss att köra bil på Teneriffa. nog för att det inte var den bästa bilen vi hade..Vi körde runt nästan hela ön och såg bla Teide, vulkanen. Väldigt varkert med varierd miljö! Har hur mycket bilder som helst så när jag får lite mer tid kan jag lägga upp några stycken. (Får dock se när det blir då jag har mycket att göra och ta tag i nu när jag är hemma.)

Som sagt jag har precis kommit till Sverige och det är ovant. Har helt och hållet kommit in i tourlivet nu så kommer bli ovant att inte behöva resa varje vecka. Men jag kommer garanterat resa en hel del i Sverige nu då jag vill träffa alla! Har inte bestämt vad jag ska göra den näramste tiden och i sommar utan det ska jag ta att fundera ut.  Först ska jag bara landa och förstå vad jag precis varit med om. Passar bra att det är lite långledigt till helgen så den ska jag spendera med min familj. Sedan till veckan när jag landat och kommit ner på jorden ska jag börja tänka framåt. Men något jag vet är att allt kommer att lösa sig.

Avslutningsvis vill jag säga tack till alla som följt min resa och ständigt kommenterat och givit tips/råd och uppmuntran, uppskattar det verkligen! Hoppas ni gillat min blogg. Kommer ju inte ha lika mycket att skriva om nu och när jag är i Sverige så är det ju lättare att hålla kontakten med alla. Men kommer ändå fortsätta skriva lite då och då, eftersom alla mina nära aoch kära är utspridd världen över.

Ett stort hej på er alla säger jag här så länge så hörs vi mer inom en snarframtid!

Puss och kram

Kommentarer :

#1: Agneta

Välkommen hem igen! Inte illa att komma hem till 25 grader eller?? Då hoppas vi att Huset Ingalill också snart får besök.



Kramar Agneta

skriven
#2: Sirran

njut av livet hemma! ses om en månad!! det går fort!! =) puss!

skriven
#3: Carin

Då kanske det kan bli lite crawlande i sommar???:)) Välkommer hem till Sverige och det har varit hur kul som helst att följa din blogg med alla dina fina bilder! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :