Tack från Andorra

Ja då var veckan i Andorra snart över. I morgon bär det av till Teneriffa och tourens sista vecka, kan inte fatta det. Vi kommer till Teneriffa måndag kväll sedan har vi första showen freedag kväll, så det blir några dagars ledigt där innan. Förhoppningsvis är det fint väder så vi kan få lite sol och bad väder. Om det inte är det så är det ok för sedan stannar jag ju en vecka efter touren i södra Teneriffa och där ska det  väl vara beachväder. Det ska bli skönt. Denna sista vecka ska jag försöka bara njuta och ha kul, vi har bla closing night party på tisdag, det har man alltid när touren är slut. Det ska vara på stranden detta år så jag hoppas det blir bra väder men kul blir det säkert!

Jag mår lite bättre nu och har försökt varvat ner lite. Jag måste lära mig att inte stressa upp mig i onödan och inte vara så velig med allt. Gå mer på magkänslan så blir det säkert bra. Jag ska ta mig en internet dag på Teneriffa och försöka söka någon skola utifall så jag har en plan B. Jag har annars shoppat rätt mycket som jag är väldigt nöjd med så det känns lite bättre. I kväll blir det antingen SPA eller relaxavdelningen på hotellet som en skön avslutning.

Ha det så bra alla!
Många kramar

Kommentarer :

#1: Maja

Fasen vad gott med lite semester och sol och bad :)



Puss o kram

skriven
#2: Mamma

Koppla av och njuuut nu Sofie! Skicka in din ansökan utifall... sedan kan du slappna av och njuta av sista veckan (på denna touren) och din efterlängtade semestervecka:) Det löser sig, som alltid... bara du varvar ner:)

Mysko med dom försvunna mailen, funderade allt över att du inte svarade... men du kan väl försöka sända dom igen och du NJUUUT nu! Kram Mamma.

Du Maja, säger som Sofie: Hur hann ni med allt? Låter underbart:)

skriven
#3: Maja

Ja det var fantastiskt :) Vi låg i från tidig morgon till sen kväll... :)

skriven
#4: Sofie

Fy vad skont med solsemester! :) Njuuuut!

Manga kramar

skriven

Kommentera inlägget här :