Tingeling


Ja nu har jag gjort min första show som Tingeling.. Det var så kul men jag var nervös! Eller jag var nog mer nervös i torsdags när vi hade inshow ( det har vi 2 gåger per år när alla får uppträda med vad de vill i kläder). Det var som ett genrep för mig kan man säga. Men som sagt nu har jag nått ett av mina mål att få uppträda solo här med Disney.  Det har varit hårt arbete för att få det bra men jag är så glad att det gick vägen. ( Glömmer aldrig första gången jag tränade Tingeling och jag trodde att det aldrig skulle gå men ser man på envishet lönar sig!) Nu ska jag njuta av sista tiden och blicka framåt och hitta nya mål om jag stannar. Först hoppas jag på att få göra Tingeling igen (vilket de sa att jag ska få då det gick bra) och då ännu bättre.

Hemskt ledsen att jag inte bloggat på hela veckan men internet har funkat väldigt dåligt + att jag haft så mycket att fokusera på med inshow och dagens Tingeling. Jag gjorde nämligen även Snövit på inshowen, var inte helt förberedd på det men ville ändå göra det då det är en bra träning och chans att visa upp sig för framtiden. Sist jag gjorde audition i Finland var det utan kläder och det är helt annorlunda med dem. Här är en bild på mig som Snövit och Anna som Hag. Samt bara jag som snövit.



Det har varit en mycket bra vecka här i Turin som nu lider mot sitt slut. Han bara vara in i Turin en snabbis en dag men det verkar vara en trevlig stad det med. Jag gillar verkligen Italien!  Vi var och åkte skidor på vår lediga dag och det var helt underbart! Jag bloggar ett eget inlägg om det då jag har så många underbara bilder jag vill dela med mig av.

Nu har vi en show kvar här sedan är det Andorra som gäller nästa vecka. Där väntar mer skidåkning vilket ska bli kul. Vi ska även ha ett falling fine party för alla tjejer på tisdag kväll. Det är nämligen så att när man ramlar får man betala och för de pengarna har vi sedan ett party. Det ska bli kul. Kan tillägga att jag ramlade för första gången i dag. När jag var Gus och dansade för barnen var de så roliga att jag dansade mer än vanligt och pang så låg Gus på isen. Det måste ha sett roligt ut då Gus är så tjock, inte lätt att ta sig upp men det gick. Förhoppningsvis bjöd jag alla på ett gott skratt=)

Tack och hej för en liten stund.

Kramar på er!

Kommentarer :

#1: maja

Hahah garvar åt Gus incidenten när du ramla :) kan verkligen se det framför mig hur den tjocke gus sprattlar som en skalbagge på rygg :D

Nu är vi hemkomna från NY och vi har haft det kanon! Gjort allt från washington till helikopter och musikal :)



Härligt att du gjort tingeling och snövit.. du är väldigt söt som båda :)



puss o kram

skriven
#2: Pappsen

Vad glad man blir när man läser din blogg, det

är fantastiskt roligt att bli delaktig i ditt liv!

Grattis till Tingalingrollen!

skriven
#3: Mamma

Vad söt du är, både som Tingeling och Snövit:) Idogt arbete och envishet brukar löna sig... och du får ju verklgen lön för mödan.

Ja, lite får man ju bjuda på sig själv... och du får väl se det så här att nu har du ju ändå varit med och bidragit till festen:)

Kram mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :