Bollnäs!

Ja då var jag hemma på rensbacken i Bollnäs igen. Resan gick riktigt bra fast det var jobbigt! Tog totalt 25 timmar men hade iaf tur som inte hade några förseningar eller så. Trodde ju att jag skulle resa helt själv men visade sig att jag flög med den finska tjejen även denna gång från mexiko city till frankfurt (var bara monterrey till mexiko city vi var på olika flights) vilket var kul för alltid trevligt med sällskap och sitvta bredvid någon man känner..

Precis vaknat efter en skön natts sömn, dock sömnig fortfarande..Så skönt att vara hemma! Ska äta frukost nu med färska tomater, gurka och färskplockade hallon. Jordgubbs säsongen är  ju över  men gulliga pappa har precis varit ut i landet och letat rätt på några eftersläntare, hmmm. I dag händer inte så mycket utan bara packa upp och fixa lite samt njuta av att vara hemma. Ska sedan bestämma hur jag ska ta vara på mina dagar i Sverige på bästa möjliga sätt så jag hinner med så mycket som möjligt! Men som sagt jag är i Sverige nu och har mobiltelefon igen som funkar=) Så nu är det bara att ringa=)

Vi hörs och ses alla!
Avslutar med några bilder från mexiko.

  
Alla dessa bilder är från baby goat (get/lamm)  resturangen som vi var på i monterrey första kvällen. en upplevelse i sig men inte den bästa maten för min del..

Kommentarer :

#1: Maja

Säger som Ricci.... welcome home!

Gött att ha dig hemma.. ett litet tag i alla fall :D



puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :