Bra form!

Ja jag känner mig faktiskt i ganska bra form. I dag när vi gjorde under the sea nummret var många helt döda pga av att de inte är i showform..De var helt slut och svettiga medan jag själv kände, det här var väl ingenting!?  Fast showandet i sig kanske inte är jätte jobbigt skridskomässigt så känns det ändå så min tid i mexiko har hjälpt mig att hålla formen vilket är skönt. En del tycker jag blivit muskulös och ser  vältränad  ut i armarna + att en tjej i hissen i kväll frågade om jag var fitnessgirl..Jag får väl tacka gymträningen i sommar..Frågan är väl bara hur det ska gå att hålla i?? Jag ska göra mitt bästa för att  må bra iaf, är ju svårare att hitta en bra vardag här. Nu ska jag mest koncentrera mig på showen för det är mycket att hålla reda på nu när alla roller ska fördelas. vi får se hur det slutar..

I morgon väntar parträning och lyft på golv med en speciell paråkningstränare som kommer in. Det ska bli kul!

Kommentarer :

#1: Maja

Ja jag tyckte faktiskt att du blivit mer muskulös nu.. gott jobbat sofie :)



Jag gör min sista jobbvecka nu och skolan börjar nästa vecka.. ska bli spännande och jag är laddad för att köra järnet! :D



Puss o kram

skriven
#2: Richard

Hola Sofie..

Klart du är vältränad det såg jag också även om jag halvsov :-)

Träningsprogram ordnar jag till dig det är bara att säga till, och det behövs inget GYM för det :-)

Det är så kul att läsa vad som händer hela tiden, ös på nu....



KRAM Richard

skriven
#3: Sofie

Klart att du är vältränad! :)

Lycka till med showandet nu, du är bäst!

Kram Sofie

skriven
#4: sofie

haha ja lite vältränad är man väl..=p men för att hålla i det skulle faktiskt ett träningsprogram som man kan köra när man inte har tillgång till gym vara bra, skulle du kunna fixa det richard? Om det inte tar för mycket tid vill säga, men det borde det inte så duktig som du är! Du har tur du maja som har ricci=)

lycka till med pluggandet nu!

puss på er alla!

skriven

Kommentera inlägget här :