Cindy!

Ja nu har jag framträtt i pre-show för första gången som cindy (askungen). Det gick faktiskt riktigt bra och jag är nöjd. Jag lovade Meggan att göra mitt bästa å ta väl hand om Cindy och det får jag säga att jag lyckades med. Sminkningen gick också bra som jag var nervös för. Det var dock väldigt ovant att framträda på scen och inte ha skridskor på sig. Men det var faktiskt ganska skönt och inte lika nervöst. Det kändes helt overkligt, jag går upp på en liten scen till musik, niger, vinkar massor till alla barn och föräldrar som är där bara för att titta på mig och knäppa kort. Det är bara till att flina och vara glad och le inför kameran. Snacka om att ha ett påklistrat leende innan det var färdigt.. Man kan även lägga till lite gungningar så klänningen rör sig fint samt blåsa slängkyssar. Det är vad jag gör. Det blev bättre och bättre med tiden och förhoppningsvis blir det ännu bättre i morgon=) Här följer lite bilder från mitt framträdande i poserna: 
 Vinkning, slängkyss och gungning...



Kommentarer :

#1: maja

haha ja oh my god vilket jobb du har.. :D Ser ut som du klarade det galant :)



Nu är solen o värmen tillbaka så nu kör vi grill o bad :) Innan det förbaskade regnet kommer tillbaka ...



ha det gott!



puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :