Dags att resa igen..

Ja alldeles snart bär det av igen..Det är dags att säga hejdå till hbg för en väldigt lång tid nu..Det känns inte alls bra. Farväl är något jag inte gillar..Extra jobbigt är det nu när jag vet att jag ska vara borta så sjukt länge, hela 7 månader... Jag har rest och varit borta väldigt mycket och är väl rätt van egentligen men aldrig så här länge..Känns konstigt att säga vi ses nästa år..Men det är väl bara inse att vardagen är här och alla återgår till sitt och det betyder USA för mig och Disney On Ice. Det kommer bli en otrolig upplevelse och jag är glad och stolt att jag får göra det men som sagt just för stunden känns det jobbigt! Kommer sakna alla så himla mycket här! Tack vänner och famlij här i hbg för allt! Ni ska veta vad mycket ni betyder för mig! Vänner är för livet och familjen finns alltid kvar liksom sverige får jag hoppas, jag ska ha det i mina tankar och vara glad för allt jag fått vara med om här och nu. Det blev en hel vecka innan det var färdigt i hbg och jag är så glad för allt jag gjort!

Tack alla underbara för denna gång!

Nu ser jag fram emot ett helt dygn med familjen i Bollnäs och lite hälsingeluft innan det bär av mot USA på söndag..

Kommentarer :

#1: Richard

Hej Sofie



Tack så mycket för den fina presenten, jag var lite yrvaken men hoppas du förstod vad ja sa ändå.. :-)

Nu börjar återigen en resa som du aldrig kommer glömma, jag är riktigt avis faktiskt, det är minne för hela livet, visst är det tufft att lämna alla nära och kära, men allt har sin tid, och som du själv säger VI finns alla här för dig när du kommer tillbaks igen.



Ha det nu så bra och njut så mycket du kan..



STORA Kramar // Richard



Ps: imorgon skall jag dricka tequila... hahahaha



skriven

Kommentera inlägget här :