Framme i Monterrey!

Ja da var vi framme i Monterrey. Det ar annorlunda mot fran mexiko city och guadalajara. Det ar mycket mordernare och en mer industristad. Folk ar rikare har och lever ett annat liv. Jag gillar staden , jatte fint med berg runtomkring. Vi bor mitt i stan pa sheraton, jatte fint hotell. Jag bor sjalv i mitt dubbelrum da Meggan (som jag skulle ha delat rum med denna vecka akte i morse). Vi var pa middag i gar nar vi kom fram for henne coh det var ett minne for livet..Jag ska visa bilder sen sa forstar ni..Sitter vid dator pa hotellet nu och kan inte lagga upp bilder sa det kommer en annan gang.

I dag har vi varit pa vattenland hela dagen dar de aven hade karuseller. Skit kul, jag alskar verkligen sant! Dock valdigt varmt har, var 42 grader idag..Fast jag ar glad, hade 50 i solskyddsfaktor sa trots en hel dag i solen ar jag inte brand..Vi har sedan atit jatte god middag pa Chilis och efterratt. Jag at nog upp 2 hela deserter sjalv tror jag men det var sjukt gott sa det gor inget=) Jag ska ju bara ha skoj och semester denna sista vecka sa da far man unna sig eller vad sager ni??

Nu maste jag sova...Skriver mer en annan gang!
natti natt

Kommentera inlägget här :