Full fart..

Ja då var det väl full fart här. Det är reharsal för fulla muggar..Men det är lite lättare denna gång än mexiko eftersom jag inte är ny, man känner ju till showen sedan innan så inte lika mycket träning för min del. Nu i början är det mest för de nya. Men dagarna kan ändå bli långa eftersom man behöver vara på ishallen utifall vi ska träna något nummer jag är med i. Jag hade dock lite sovmorgon i dag och lunchen blev längre. Han då med att gå till fedex och posta mitt paket med avgjutning av mina fötter för nya skridskor. Så nu är det bara att vänta på att de ska tillverkas..

I dag har det varit ca 25-30 grader och det är så himla fuktigt i luften. Man är svettig konstant och känner sig äckig hela tiden..Jag duschade efter att ha sprungit en sväng i morse men jag var lika svettig efter att ha gått till posten.. På posten höll en orm på att skrämma livet ur mig när jag kom ut då den slingrade sig mitt framför mina fötter..märks att det är annat klimat här så det gäller att vara på sin vakt.

I kväll har vi haft informations möte om Disney och dess regler. Vi fick en hel bok med vad som gäller. jag höll på att somna så mycket det var..Fattade bara hälften, märks att det var längesedan man satt vid skolbänken..

Avslutar med 2 bilder från min promenad i dag. Man passerar mysiga sjöar på vägen till isahallen som ligger mitt på ett collageområde. miljön här får mig att tänka på när jag var i mississippi och hälsade på sofie fast det skolområdet var nog ännu större..Så amerikansk är det här, fast det är väl inte så konstigt eftersom vi är i USA...Var bara ett år sedan jag bodde i USA men eftersom jag rest så mycket  annat efter det har jag nästan glömt hur det är..Men jag lär nog lära mig med tanke på att jag ska vara här 7 månader..


Nu måste jag sova så jag orkar upp i morgon, Godnatt på er alla!

Kommentarer :

#1: Sofie

Hej Sofie!

Fyy vad äckligt med ormar! :S Jag hade nog dött om jag sett en...

Jag kollad igenom schemat och det är ingen stad som är speciellt nära mig... :( Typiskt. Hade så gärna velat se dig åka och få umgås lite med dig. Jag ringer dig på skype nästa gång jag ser att du är inne. Puss!

skriven

Kommentera inlägget här :