Orlando, Florida!

Ja då hara jag kommit fram till USA och närmare bestämt Orland i florida där jag ska vara till en början. Resan gick bra förutom att den var lång men resvan som jag är vid detta lag var det inga problem. Allt flöt på smidigt vilket är skönt. Jag var helt utmattad efter resan så jag slocknade direkt när jag kom till hotellet vid 22.00 lokal tid. Har sovit gott dock lite oroligt och vaknade tidigt...Men det var faktiskt rätt skönt för nu sitter jag och äter frukost i lugn och ro och laddar för en dag full av träning. Här är ingen mjukstart utan vi kör i gång direkt med 6 dagar i sträck med träning 9-18. Känner verkligen att jag är i USA och saknar redan Sverige då jag äter frukost..Frukost ingår inte i priset här men eftersom jag precis kommit valde jag att i dag äta buffen som serveras på hotellet. Ingen direkt höjdare..så amerikanskt med ägg, bacon, pankakor, toast med cream chees och oatmeal som ändå är ok iaf...Om jag fortsätter äta så här kommer jag vara fet som ett berg när jag kommer hem..Men en dag är det ok, i morgon ska jag försöka börja leva svenskt här...USA är USA!

miss you all!

Kommentarer :

#1: maja

Ja jag saknar dig redan också... men men tiden går fort och var sak har sin tid här i livet...



Rock on sofie! och se till att skaffa lite nya polare snabbt och rutiner så kommer det kännas mycket lättare :)



Vi tror på dig! :D

puss o kram

skriven
#2: Agneta

Skönt att höra att du kommit fram och att allt gått bra. Njut nu även om det tar emot ibland....och du, njut av frukosten också.



Kramar



skriven
#3: Richard

Det är bara att ÄTA sofie..

Ju mer av dig det finns ju mer finns det att ÄLSKA.. Frukosten var lika dålig när jag var i Florida.. Men köttbitarna var stora på restaurangerna :-)bara att ta med hem på hotelet i en doggy bag,, hahaha.... ME LIKE.... ha det nu så kul. Följer dig för varje dag som går...

KRAM RIchard

skriven
#4: Sofie

Hej vännen!

Skönt att du kommit fram och att allt gått bra.

Ääh du den där frukosten är ju supergod, du som tränar och showar hela tiden behöver garanterat inte bekymra dig! Jag hade tryckt i mig hahaha!

Kommer sakna dig gumman, keep in touch!

Puss!

skriven
#5: sofie

Tack alla för ert stöd och uppmuntran! Uppskattar det verkligen!



nu ska jag äta min egen frukost, youhurt, flingor och smörgås men lovar att jag även ska unna mig hotelfrukost fler gånger men dock inte amerikansk frukost varje dag..så jätte gott är det inte i längden..men lovar att desto fler köttbitar ska det bli=)



hoppas allt är bra med er med och självklart håller vi kontakten!

puss puss

skriven

Kommentera inlägget här :