Sista från mexiko...

Ja nu sitter jag pa flygplatsen i monterrey och väntar på att min  resa mot sverige ska börja..Jag flyger om ca 45 min, först till mexiko city, frankfurt för att sedan landa pa arlanda i morgon kväll 18.30.  Ser inte riktigt fram emot den långa flygningen vill bara hem nu! De flesta flög tidiagare i dag, jag var den näst sista att lämna hotellet halv 3.  Bara jag reser ensam vilket är tråkigt men så är det i bland.

I dag startade jag dagen med en snabbis på gymet, (ska man sitta still så länge kände jag att det behövdes så jag kan sova sen på flyget så jag fortare kommer hem till sverige ..) sedan åt jag super god buffé frukost med juliano på hotellet innan han skulle åka. Efter det hade jag lite egen sofie tid som jag ägnade åt shopping. Hittade faktiskt en klänning, linne och en hatt (behövde spendera de sista pengarna..) Jag avslutade med att fixa mina naglar som tog evigheter men fina blev de iaf=). Jag hade tänkt spendera dagen vid poolen och jobba på brännan men det hans inte med..Tidsoptimist som jag är..Så nu kommer jag vit till sverige men hoppas på att ta solen med mig=)

nu är mitt kaffe slut och dags att gå till gaten. ses snart alla! (kommer till dig med siri om någon dag kanske, vi hörs om det i sverige!)

Kommentarer :

#1: Richard

VÄLKOMMEN HEM.....



Richard

skriven
#2: Anonym

skriven

Kommentera inlägget här :