Tinker fairy!

Ja nu är jag en van tinker fairy! Jag har nu gjort alla 4 olika av dem och trots att det skiljer börjar det kännas ok och jag blandar inte i hop alla som jag gjorde i början. Jag gör nästan alltid det numret nu rnen det gör inget för det är mitt bästa. Samtliga nummer känns faktiskt riktigt bra, självklart är det dags att bege sig då..Men vem vet man kanske kommer tillbaka någon gång. Framförallt så lär man för livet och detta har gett mig mycket erfarnehet på olika sätt. Tex så får jag inte panik om jag är med i ett nytt nummer. Det är bra för så kommer det att bli många gånger till även i min show jag ska tillbaka till. Förhoppningsvis blir mitt showschema inga konstigheter nu dessa 2 sista dagar och jag kan bara ge jarnet. Jag ar sa redo for att aka tillbaka till sverige. Bade for att jag ar trott och kanner att jag sett och gjort det jag vill i mexiko men aven for att jag hade det sa himla kul innan jag akte. Jag hoppas verkligen att det fortsatter lika nar jag kommer tillbaka nu. Synd bara att det ar sa kort tid innan jag beger mig igen. Jag ska gora det basta av tiden i Sverige! Ju mer jag hor om det och pratar med folk gor att jag langtar hem annu mer. Vissa saker far mig att langta otroligt. Jag tror pa odet och saker som hander har alltid en mening. Jag hoppas det jag vill ska handa hander och att allt blir sa bra som mojligt. Allt brukar alltid losa sig sa vi far hoppas pa det basta...Har foljer bilder pa det 3 sista fairys, fragan ar vilken farg pa haret som passar bast?? Sjalv rostar jag pa den allra forsta jag var som jag visat bild pa innan.



I dag har jag haft PR:s. Forst ett skatingparty med massor av barn som vi hjalpte aka skridskor. Sedan har jag varit Askungen for nagot TV program. Sa nu ar jag en movisstar med..=) Dagen har varit full upp sa i kvall har jag och Marco forst badad i poolen, sa harligt att se solen ga ner och vattnet och luten alldelles ljumen. Efter det bestallde vi roomservice (ja det var min forsta gang och jag kande det var pa tiden for jag har lovat Viktoria min gamla coach att jag maste gora det for ar man proffs sa ar man och da ska man gora sant sa hon..) Vi har sedan kollat en bond film vilket bara fick mig att tanka pa Sten.Ake da han ar Bond person nummer ett. Allt detta later kanske romantiskt men Marco ar bog sa jag onskar det varit med nagon annan.. Nu ska jag sova nagra timmar innan det ar dags for allvar igen.

Godnatt pa er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma

Jag tycker den första här ser fräsigast ut, dels för att den dräkten är finast och så ser du lite fräsig ut i den frisyren med lite uppklippt hår, det skulle du nog passa i. Däremot det här med hårfärgen så föredrar ju jag din naturliga hårfärg, du ÄR blond Sofie :)

Ser fram mot att få träffa dig snart! Bra att du känner dig färdig med Mexico och längtar hem lite nu :) Synd som sagt att det blir lite kort :(

Lycka till med det sista!

Välkommen hem önskar din familj, kram mamma.

skriven
#2: Agneta

Håller med Karin. Den första var du jättefräck i men det skall vara i din hårfärg. Nu när du inte behöver tänka på att sätta håret i en knut (du trycker väl in allt under en "badmössa") kanske du skulle våga.

Håller också med om att det skall bli kul att se dig...om du hinner hit till Hbg.

Kram Agneta

skriven
#3: Sofie

Jassa ni rostar for den forsta, det trodde jag inte.. Jag tycker dock den allra forsta ar bast som jag har haft bild pa i ett tidigare inlagg. Ja ni har val ratt att jag ska vara blond fast det ar ju roligt att variera i bland..=) Ja jag kan ju faktiskt ha kort har nar vi anda trycker in allt i en nylonstrumpa..Men jag har ju ganska kort har redan och det trivs jag bra i! Jag ska klippa det igen nar jag kommer hem.



Jag jag langtar jatte mycket hem nu, ska bli sa kul att se er alla! Klart jag kommer till hbg, vill ju till bada mina hem. Aker forst till bollnas men kommer nog nastan direkt ner till hbg (torsdag kanske sa jag hinner med det!)



ha det sa bra!

kramar

skriven
#4: Sirran

Hej gumman! jag tycker att du är söt i alla, men den andra är finast =)



NÄR KOMMER DU TILL MIG????????????????????????????

skriven
#5: Hanna

Jag tyckte att du var snyggast i den sista, ramade in ansiktet så fint!



Dock har jag insett vilken roll som du borde spela hela tiden! Askungen, hihi, jag kan verkligen se det framför mig när du står där och gungar med kjolen och vinkar till publiken! Det är Sofie det! :D



Hoppas resan går bra! Vi ses snart!



Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :