A great day!

Efter en härlig natts sömn i min prinsess säng vaknade jag utvilad och piggare efter 11 timmars sömn vilket var väl behövligt! Fortfarande lite ont i halsen men betydligt bättre. I dag har jag och Linda tagit den dagliga promenaden i skogen med hundarna, uträttat massa ärenden och hunnit med mer shopping. Hittade exakt lika stövlar som jag har i svart fast nu i grått som är mina absolut favoriter men som är helt slut och inte värt att laga  så jag köpte dem. Det är höga och jätte fina + sköna, väl värt pengarna! Så nu har jag svarta (de gamla stövlarna som  fortfarande går att använda) bruna varma sköna stövlar och gråa fina stövlar. En bra bas för en som lever i 2 resväskor..

I kväll har vi haft middag och 3 av barnen var hemma, så kul att träffa dem. Synd att Will inte var hemma men jag har åtminstone pratat med honom=). I morgon ska jag till NY för att fixa mina skridskor sedan ska jag träffa Lisette och Joanna å vi ska bla åka skridskor i Central park, kan knappt vänta..

Allting är underbart och jag älskar Fairfield! Så mysigt här!


Bilder från skogen förra året. Inte såhär varmt nu men dock ingen vinter och väldigt varmt här för året.

Kommentarer :

#1: Agneta

Vad härligt det låter Sofie men måste berätta HÄR snöar det Sofie (o Karin), massor, helt underbart. Det gäller att njuta, du vet ju hur fort det försvinner.



Hälsa Lisette från oss. Åker till SM i helgen för att se Malin, Malin och Melanie från Hbg.

Jätteroligt!



Många kramar Agneta

skriven
#2: Mamma

Härligt Sofie!!!

Stämmer Agneta, snöar för fullt här också, vi har säkert fått 3 dm nu. Blir det kanske en vit jul i hela Sverige :) Ha det så kul på SM och heja på Malin.

Kramar från ett riktigt snöigt Bollnäs:)

skriven
#3: sofie roberg

Blir allt lite avis med snön..Men får klara mig med att det är kallt här iaf, förhoppningsvis snö i toronto..Saknar er alla och heja på SM från mig med!

skriven

Kommentera inlägget här :