Dan före dopparedan!

Jag kan inte fatta att det är dagen före julafton, dagen då man normalt tittar på uppesittar kväll, äter skink macka och fixar det sista inför julen. I år är min första jul från Bolllnäs och familj vilket känns väldigt konstigt, speciellt när jag pratar med er och hör hur de förbereder som vanligt. Men i stället för att bli ledsen för det ser jag denna jul som en erfarenhet och jag vet att jag kommer tillbaka för fler jular! Detta är bara en del av mitt liv som förhoppningsvis blir långt så en jul kan jag offra. I kväll har vi varit på Gretzkys resturang och kollat hockey och ätit meatloaf vilket är det närmaste jag kommer köttbullar denna jul tror jag. Det var trevligt och super gott, nu väntar en litet utgång med dans för mig..vilket var längesedan så det är helt ok dan före julafton..


Avslutar med att säga grattis till Maja som har födelsedag i dag, hoppas du haft en bra dag!

God jul på er alla! Miss you all!

Kommentarer :

#1: Maja

Tack söta du! Jag hade en jättebra dag med hockeyspel, snöbollskrig och en väldigt god middag :)



GOD JUL o GOTT NYTT ÅR!!!!



Kram Maja o ricci

skriven
#2: Agneta

GOD JUL på dig också Sofie och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!



Kramar från "din" familj i Helsingborg

skriven
#3: Sirran

GOD JUL SÖTIS!!!



Hoppas du får en bra dag! Skickar en massa julkänslor till dig nu.....hmmmmmm...fick du dem???



Snart ses vi...åhhhhh vad kul!!!

skriven
#4: Mamma.

GOD JUL GUMMAN!

Längtar så... skulle så gärna vilja trolla hem dig för en stund :) Det är ju synd att Du ska missa just denna jul som står så vacker i sin bedårande vinterskrud...

Men som Du säger... inte så man ska vara ledsen, man blir bara så medveten om hur mycket Du betyder för oss och hur viktig och betydelsefull hela familjen är :)

Precis tittat på Kalle. Först kom Askungen med musen Susie sedan Snövit... då såg vi dig i show framför oss :)

GOD JUL, vi är uppkopplade och väntar på dig :)

JULKRAMAR i massor till dig från din kära familj :)

skriven

Kommentera inlägget här :