Gott Nytt År!

Jag önskar alla nära och kära ett riktigt gott nytt år samt tackar jag för era önskningar. Tänker extra på er alla i dag. Helt klart är det vid högtider som det är svårast att vara i väg, då vill man bara vara nära vänner och familj, men ni finns alla i mina tankar extra idag!

Jag mår lite bättre och är med i show idag, fortfarande väldigt förkyld dock. Men är det nyår så får man pallra sig upp så jag kan fira lite i kväll iaf. Blir nog rätt lugnt här då vi har 3 shower i morgon..Jag ska fira med de ryska gänget tror jag då nyår är väldigt stort för dem. Frågan är om det blir lugnt då?! Hoppas det blir bra.

Gott Nytt År på er alla!
  Nyår förra året

Nyårsdagen med pulkåkning i laviken..Blir nog inget sådant i år men har fått snö här idag iaf..

Kommentarer :

#1: Mamma.

GOTT NYTT ÅR GUMMAN!

Nu har vi firat färdigt när Ni ska till :) Blev en lyckad och därmed sen kväll för oss. Tänk att det gått ett helt decennium sedan vi var på Långnäs och firade milleniumskiftet i kylan med Skoglunds.

Hoppas Du får ett trevligt ryskt nyårsfirande :) Ni får väl fira lagom om ni ska orka med morgondagen.

Nyårskramar från oss och Lena o Arne :)

Tittat på lite bilder på deras DVD :)

skriven

Kommentera inlägget här :