Kan man ha mer ont i kroppen??

Ja gud vad jag har ont i kroppen, varenda liten muskel gör ont..Matvey kör hårt med mig..=) vi har börjat göra positioner på golvet nu, statisk träning och det känns när det var längesedan sist..Vi gör det för att det ska hjälpa mig bli bättre på isen snabbare så jag ska inte klaga..Bara att bita ihop! Dock väldigt tacksam att han tar sig tid och hjälper mig. Positiv är det som gäller!

Allt är bra med mig annars förutom att det varit väldigt mycket kring show sedan jag kom till Toronto. Jag tror det börjar dra ihop sig för mig att göra snövit så jag tränar mkt för att förbereda mig så gott jag kan och inte få panik den dagen det är dags..Tror jag har reharsal på onsdag igen. Så det är en häktisk jul för mig fast på ett helt annat sätt. Annars brukar det vara allt julstök som det ska ordnas med..Vet dock inte vad jag föredrar..??

I kväll ska jag dock inte träna utan koppla av med bastubad och relaxa för det behöver min kropp! I morgon ska vi försöka komma ut och se Toronto lite då jag fortfarande inte varit ut än..Det längtar jag till! Vi har sedan en show i morgon klockan 14. Hur är det med alla er därhemma går det bra i julstöket? Hoppas ni inte stressar ihjäl er..

Tänker massor på er!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Hoppas bastu och relax gjorde gott åt dina ömma muskler :) Flitig som en myra... Hälsa Matvey så gott, han ställer verkligen upp på dig, så snällt av honom :)

Lycka Till med allt. Slappna av, åk och ha ROLIGT!!!

Stämningsfaktorn är hög för nu har vi VINTER. Precis gått runt Lövhaga, så vackert i vinterskrud :) men saknar DITT sällskap :(

Längtar efter att skypa med Dig iaf :)

Julkramar mamma.

skriven
#2: fam Öberg Persson

Hej sofie god jul och gott nytt år hoppas det går bra för dig i Toronto=b önskar hela familjen på Nyhed!!=) PS är det snö i Toronto här hemma är det mycket snö men bara pulver snö så det går inte så bra att åka skoter man bara sjunker ner till marken!kram Mattis och CO=)

skriven

Kommentera inlägget här :