Merry christmas!

Ja dessa ord var vad jag möttes av i dag när jag kom till byggnaden för en show. Det är ju i dag 25:e, juldagen som är den stora dagen för amerikanare. Det var många överraskningar som väntade, en julklapp på min makeup plats, en tjej hade bakad cupcakes till oss alla, kladdkaka från en tjej, handgjorda klubbor som en mamma gjort, gingerbread house som en tjej gjort (påminner om pepparkakshus) samt massa choklad och godis så det blev en hel del även denna jul.. Så gulligt av alla!

Gårdagen blev annorlunda men bra. Jag åt stek med bakad potatis och grönsaker till mat vilket inte är någon typisk julmat men det var gott iaf! På kvällen hade vi lite myskväll med ost och vin så vi firade allt. Fick en jättefin filt med Disney motiv på samt headphones av min sekret santa som riktig present som jag blev jätte glad av!

Hoppas ni alla hade en bra julafton! Tänker massor på er alla och Sverige! Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan följa med en tjej till en familj som hon bott hos här i Toronto när hon var yngre och tränade här på middag, det ska bli trevligt!

Här följer lite olika bilder.
20 000 Svarowski kristaller i denna julgran...
   Från vår middag i går på resturangen.
   Från byggnaden i dag.
presenter                    min makeup plats         julgran vi hade

Kommentarer :

#1: Agneta

Vilken gran!!!, det finns många sådana over there.

Låter som att du haft en bra jul trots att du inte är hemma på "rensbacken" som du säger. Här, i Skåne, är inte någon snö kvar, som vanligt.Regnade bort på juldagen!

Men idag skiner solen och det är frisk vind.

Kramar Agneta

skriven
#2: Maja

Hej!



Här i Uddevalla firar jag och Ricci några dagar.. Nästan alla syskonen är med och det är full rulle som vanligt... Vi har haft strömavbrott och över 1 meter snö.. Jul, jul, strålande jul :)



Puss o kram

skriven
#3: Mamma.

Ja, vilken gran!!! Viss skillnad på granarna må jag säga men bra jobbat att ni har en egen gran i bagaget :)

Synd på snön i Skåne Agneta :( Här skottar och skottar vi... Ni fick ändå en vit julafton, bra det.. :)

Skönt att höra att Du ändå fick "jul" Gumman :)

Tänker på dig hela tiden!!! Kramar från oss :)

skriven

Kommentera inlägget här :