Nu lämnar vi mitt favorit hotell..

Ja nu är vi klara här i moline och på väg till St. Paul, Minnesota som är nästa för oss. Detta har nog helt klart varit ett av mina bästa hotell då det var så himla mysigt här. Bilderna nedan är inte de bästa men de kanske säger lite om hur hem trevligt det var och julkänslor som det gav.



  
 Min säng 

Helgen har gått bra, jag gjorde åter igen en bra tingeling vilket var kul för denna gång var jag inte förberedd. Visste inte om det innan att jag skulle göra det utan kom hit i dag och då stod det på tavlan att jag är tingeling men det var bra träning med. Normalt vet jag i förväg vilken show denna vecka jag ska göra det så jag trodde att denna vecka blir det inget men det blev en överraskning och som sagt gick bra ändå, en bra avslutning på veckan=).

Nu väntar hela 3 lediga dagar då första showen i St paul är på torsdag, skönt!
hoppas ni alla mår bra och får en bra vecka!

Kommentarer :

#1: Siri

Fint hotell! saknar dig gumman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :