På plats hos fam Coursen..

Ja nu är jag på plats i mitt andra hem. Jag har sådan tur som har så många hem lite utspridd=). Allt är precis som vanligt här i connecticut, precis som jag aldrig har lämnat huset. Mitt rum är kvar som vanligt och det kallar det mitt rum nu för mitt kort är där på mig som jag gav dem när jag lämnade. Jag längtar så tills jag ska sova i prinsessängen som man sover super gott i för jag är super trött då jag gick upp 4 i morse för att ta flyget 7. Resan gick bra utan problem och Linda hämtade mig på flygplatsen. Vi har sedan pratat i massor, ätit god soppa till lunch och hunnit med lite ärenden precis som vi brukade. Jag hittade jättefina stövlar som är varma och sköna samt nya skinnhandskar då jag tappat bort mina gamla. Nu väntar middag och sedan sängen för att vara laddad för morgondagens sysslor. Säker på att jag vill ha fullt upp men det ser jag fram emot! Jag älskar Connecticut och familjen Coursen!

Kommentarer :

#1: Mamma

Låter härligt Sofie!

Här är -4 och snöväder, har säkert kommit 1 dm i natt så nu blir det en vit jul iaf :)

Hälsa fam. så gott som är så snälla och tar mot dig så hjärtligt :)

Julkramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :