Sista dagen i CT...

Ja då är min tid i Fairfiled och hos fam. coursen över..Jag ska precis till att hoppa i prinsess sängen några timmar innan det är dags att stiga upp och bege sig till flygplatsen. Linda skjutsar mig till flyget som går klockan 8 så det blir en tidig morgon..

Jag har haft det så himla bra här och är så tacksam för allt. Dessa dagar betyder oerhört för mig! I dag har Linda och jag haft en skön dag med vardagliga saker precis som vi brukade. Det är helt ofattbart för mig att jag är tillbaka här precis ett år senare och får återuppleva allt igen. Vi har shoppat lite idag, var till min favoritbutik och hittade där en present till min secret santa (ett spel vi gör med disney då man ska köpa julklappar till en hemlig person) samt fick jag ett par jättefina skridskor man hänger i julgranen av Linda. Fick ett par när jag lämnade förra året och nu har det blivit en tradition så dessa är för detta året. Vi har även hunnit med dagliga promenaden i skogen som jag önskar jag skulle kunna få ta varje dag då det är så himla härligt! Vi har sedan varit på banken (gick att växla checken mamma så tack för pengarna), ätit lunch och druckit kaffe på starbucks och bara myst. I kväll åt vi först middag hemma sedan var jag med Caroline och John på en bar i Greenich vilket var trevligt!

nu är allt tvättat och packat och det är dags att lämna..kommer sakna allt så men som tur är kommer de och hälsar på inom 2 veckor i hartford + att jag får träffa Siri om 1 ½ vecka så jag har saker att se fram emot=) + att det är julafton om en vecka...

Toronto och Canada nästa, resen fortsätter...



Lite mer bilder från gårdagen i NY som var underbar!

Kommentarer :

#1: Sirran

Härligt att du haft det bra!! Snart ses vi soffan!! Jippieeeeeeee!!!!

skriven

Kommentera inlägget här :