St Paul i minnesota!

Karta över USA med Minnesota markerad
Ja det är var jag är just nu..Här är vinter, vi har fått snö i dag och det stormar så det är inget vidare väder att vara ute i..Så jag har mest varit på hotellet och tagit det lugnt. Ordnat med mina alla bilder som jag har vilket är väldigt många..Variit på gymet en sväng samt jagat runt i stan för att försöka laga mina älsklings stövlar..När jag väl fick tag på ett ställe visade det sig att det inte är något att göra med dem så det blir till att köpa nya helt enkelt...I går gjorde jag inte så mkt heller under dagen mest sov och vilade upp mig (tror jag måste gå till doktorn och kolla mig för jag är konstant trött och sover mer än vanligt..) men på kvällen var vi på en rysk resturang med det ryska gänget och lärde oss äta rysk mat och lyssna på rysk musik. Det var riktigt gott och vi hade jätte trevligt!

I morgon ska jag försöka ta mig till mall of america som inte ligger långt härirån, det är USAs största shoppingcenter så det känns som man behöver dit..På kvällen ska jag se a christmas carol som vi blivit bjuden på, kan bli en mycket skojig dag med andra ord!

Nu ska jag hoppa ner under täcket medan vinden viner utanför fönstret och sova,

natti natt

Kommentera inlägget här :