St. Paul, Minnesota

Här kommer lite bilder från St. Paul. Det är en buisnessstad men rätt mysig faktiskt. Minnesotas state capital building ligger här och den var väldigt din. Samt Saint Pauls katedral som är en av nordamerikas största kyrkor var fin. Varje dag passerade jag en liten park för att komma till ishallen och där var en fin byggnad samt en stor julgran som lyste så fint på kvällen.Ni ser själv nedan.
 
 Iskallt var det denna dag!





Nu väntar 4 lediga dagar för mig och jag ska då åka till Connecticut och hälsa på familjen Coursen, längtar så. Flyger 7 i morgon bitti så det blir en tidig morgon..Åker sedan tillbaka till Toronto på fredag för att vara tillbaka till showandet igen. Men först ska jag njuta av tiden i CT, ska blli underbart! Välförtjänt vila då det varit fullt upp denna vecka.

Avslutar med att önska alla en trevlig lucia!

Kommentarer :

#1: Agneta

Så härligt med snö.....det längtar jag efter och vilken fin julgran.

Ha det nu så mysigt i Conneticut och vila så gott du kan.

Kramar Agneta

skriven
#2: Lisettan

Åhh så fint där är!

Nu är det bara två dagar kvar sen är du här, tjohooo så kul! När kommer du? Ska du upp till Queens först eller hur blir det? Joanna hänger med och skrillar! Mitt nummer är 646 708 1146! Längtar! puss o kram

skriven
#3: Mamma

Så fint och vilken fin gran!

Nu snöar det faktiskt fint här också och de har lovat kallt framöver :)

Ha det nu riktigt bra i Connecticut och NY. Blir säkert toppen med julstämning på hög nivå :)

Julkramar till Er alla från Bollnäs genom mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :