Toronto!

Jag nu är jag framme i Toronto och Canada för första gången i mitt liv. Det verkar vara ett trevligt ställe dock har jag inte sett så mycket än men det kommer. Resan hit gick bra och det kändes faktiskt ok att lämna CT och NY fast jag hade det så himla bra för jag vet att jag kommer tillbaka och känner mig faktiskt laddad med energi på flera sätt så det är kul att vara tillbaka. Jag fick sedan en bra start i Toronto i går, då jag han med gymmet en sväng (det var riktigt kul att springa på löpbandet som jag normalt hatar, de lediga dagarna hjälpte..) god lunch, lite mathandling samt packa upp. Hotellet ligger ihop med arenan så det är bara att ta hissen så är man där, super perfekt! Som i dag när vi har 3 shower kunde jag gå tillbaka till rummet och sova lite…

Folk gick ut och dansade i kväll vilket jag gärna velat men jag hoppar och vilar upp mig så jag ej blir sjuk. Vi är ju här en hel vecka till och det är ju snart jul och allt. Jag har tränat med Matvey ikväll igen och det är hårt jobb för knoppen när kroppen inte gör som jag vill snacka om att han har tålamod med mig och det är jag tacksam för.

Hoppas ni alla ser fram emot julen och att julkänslorna har kommit för er. Verkar ju vara vinterväder för er alla iaf så det måste vara härligt!

God jul på er alla!

Kommentarer :

#1: Maja o Richard

Tusen tack för det fina Jul/födelsedagskortet.



Vi blev väldigt överraskade och glada :D



Puss o kram och en riktigt

God Jul och ett Gott Nytt År!

skriven

Kommentera inlägget här :