Då var jag i Linköping..

Ja då var jag tillbaka till arbetet. Jag har haft 3 jätte bra dagar hemma i Bollnäs. Det var jätte skönt att komma hem. Nästan så att det var lite tungt att komma i gång igen..Men så är det väl för alla när man varit ledig från jobbet. (Har fortfarande lite svårt att förstå att detta är mitt jobb). Sedan har ju jag sådan tur att bli så ompysslad när jag är hemma. Då ser man hur bra man har det..Jag fick äta pappas goda mat (fast det får jag fortsätta göra någon dag då jag fick matlådor med mig=)), Vi var på gymet och tränade hela familjen, jag var på massage hos Eva som är så gullig, alltid en trevlig pratstund och underbart skönt!, shoppade lite med mamma, (jackan är jätte fin=)) och framför allt han vi ta en härlig lång promenad i det fina men kalla vintervädret. Det var jätte härligt! Här följer lite bilder från promenaden.




Men som sagt nu är jag i Linpöping och har redan haft en föreställning. Det gick bra! Gjorde samma nummer som i Finland. I hade sedan tjejkväll efter showen i går. Wendy hade gjort jätte fint på sitt rum med duk, blommor, ljus och lampor, allt i rosa. Jag hade fika med mig som jag och mamma bakat, (Alla hälsar och tackar mamma,brödet var jätte gott!) Vi skypade då med en tjej som är hemma pga skada, hon blev också jätte glad. Nu tar jag det bara lugnt på hotellet då det är snöslask ute. Jag ska ta och gå på gymet en sväng innan det sedan är samling och dags för show.


Puss och hej!

Kommentarer :

#1: Maja

Åh så söt liten vovsing ni har sofie :) Härligt det ser ut med all snö.. skidsugen blir man helt klart :)

Här i Hbg är kallt o slask... vill ha vår nu...

Ha det så gott soffan...

Puss o kram

Ps. Kom bilderna fram? D.s

skriven
#2: Sofie

Ja visst ser det härligt ut, det var det med! Samma skit väder här i Linköping som hbg..Längtar oxå till vår nu! Ja gud tack så mycket för bilderna, har helt glömt bort att höra av mig och tacka..Tusen tack nu iaf! Ha det så bra du med!

puss kram

skriven
#3: Maja

Läste ditt mail nu och tidningsartikeln.

Ursäkta att jag svär nu..

- Men fy fan vad jag är stolt och glad jag är för din skull sofie! Du är ta mig fan den bästa skataren jag vet.. :D

Om du vill så vet jag att du kan få huvudrollen i alla nummer.. för du är så envis och duktig!

Blir till och med rörd och får tårfyllda ögon när jag läser om dig :) Du får lära oss trippelpiruetter när du kommer hem :)

Pussar o kramar från ett kyligt sverige... Längtar till sommaren :)

skriven

Kommentera inlägget här :