Då var vi klara i Linköping..

Ja då har vi haft sista showen här i Linköping. Det har gått bra. Mitt schema är nu Ali parade (numret i Aladdin), fisk i lilla sjöjungfrun, Drill och Finalnumret. Gasnka lätt schema men ändå fullt upp att göra. Det är roligt nu för denna vecka har jag verkligen kunnat njuta av att åka. Jag känner mig bekväm i numren och det är kul! I morgon åker vi till Lettland och Riga, har föreställning där Tisdag och Onsdag. Åker efter det till Lituaen och har föreställning där lördag och söndag. Det bli en väldigt lätt vecka med ej så många shower och mycket fritid. Som sagt vi hiner vara i 2 länder på en vecka, det är inte illa...Denna vecka väntar antagligen mer träning för mig då jag har fått förfrågan om att lära mig Tingerling. Det ska bli spännande och kul. Bara att börja lära in sig från videon nu.. Hoppas ni alla har det bra! Som sagt jag vet inte hur det blir med internet i framtiden då vi lämnar Sverige men lovar skriva och höra av mig! Nu ska jag ta mig en härlig dusch och basta lite innan vi sedan ska gå ut en sväng och fira en tjej som fyller år i dag. Hej så länge från Sverige på ett tag..Tänker på er alla!

Kommentarer :

#1: Carin

Kul å läsa din blogg! Tingeling låter roligt! Toppen att du trivs! Crawlsimningen går fint är uppe i 1000 m i sträck nu! Kram!

skriven
#2: Sofie

Härligt att höra Carin att simningen går bra, kanske inte behöver någon lektion nu..??Fortsätt lycka till! KRam

skriven
#3: Sofie

Hej gumman!

Kul med tingeling ju! :) Ha det så roligt och lycka till. Saknar dig.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :