Odense, Danmark

Ja denna vecka är det Danmark och Odense som gäller. Vi kom i går eftermiddag hit. Vi bor utanför centrum där det finns i princip ingenting.. Det är ett stort köpcenter ca 2-3 km härifrån och där finns shooping såklart, resturang, post, bankomat, gym och mataffär så dit måste vi gå för allt..Snacka om att få motion..=) Så denna vecka tar jag paus från skolan för det blir ingen sightsing. Men det är bara bra för jag behöver en lugn vecka. Vi har tufft schema denna vecka med många shower, hela 12 st..Sedan känns ju Danmark nästan som hemma. Nog för att jag inte alls varit så mycket i Danmark men jag anser att de kan jag se lätt i framtiden så bättre att spara pengar och energi för kommande länder..

I dag vaknade jag upp mycket piggare (bra förslag mamma att strunta i allt i går och bara sova), åt en god frukost, satt vi datorn ett tag och sedan gick vi till gymet och körde ett bra pass. Kändes så skönt efteråt.. Sedan har jag haft massage här på hotellet. Hanne på Boxon i Danmark hjäpte mig fixa det. Super snällt. Det var en tjej, Jane som kunde komma hit till hotellet och ge massage så jag och Anna fick en varsin behandling. Det var SÅ skönt! Precis vad jag behövde, missade ju det förra veckan.. Efter det var vi och åt och sedan nu tar jag det bara lugnt på hotellet. Fattar inte vart dagen tagit vägen..Det är så mycket man vill göra och man hinner bara en bråkdel men det är nog lika vart man än är, hemma i Sverige på jobb eller i skola eller här på tour..Hur som helst mår jag jätte bra nu och kommer sova så gott!

Sov gott allesammans!

Kommentarer :

#1: Mamma

Vilket flyt du har som lyckades få massage nu istället. Låter som du är redo för en tuff avslutning på veckan. Lycka till, kram mamma.

skriven
#2: Sofie

Lycka till med alla forestallningar! :) Saknar dig

skriven

Kommentera inlägget här :