Showerna är i gång..

Känns som vi varit i gång här i Odense så länge men har bara haft 3 föreställningar och 9 stycken återstår..Än så länge känns det bra så jag hoppas det håller i sig. Bra att jag tog det rätt lugnt i början av veckan och massagen var jätte bra. Hon gick verkligen igenom hela kroppen så den är på topp nu!

Nu har jag gjort premiär som en karaktär. Jag var musen Jack i finalen i Askungen i förra showen. Det är inte alls långt nummer och jag gör inte så mycket men jag var ändå lite små nervös eftersom jag aldrig har åkt i sådan dräkt med stort huvud. Jag gick dit i tid för att jag skulle ha god tid på mig att ta på den. Det började bra, när byxona var på och jag skulle resa mig upp för att ta på huvudet såg vi att jag hade fått en penis i ställe för svans,.. dvs jag hade satt på allt bak och fram..Med panik fick vi snabbt av med allt för att ändra..Sedan var det inte alls så lätt som jag trodde att få på huvudet. Med hjälp från alla fick jag till slut på allt och kom ut på isen. Där kände jag mig totalt förvirrad i denna dräkt..Men det gick iaf bra och jag fick inga tillsägelser..=)

Hoppas alla mår bra hemma!

Kramar till er alla!

Kommentarer :

#1: Sofie

Hahaha tänk om du hade åkt så!!! :D Kan du inte lägga upp bilder på när du var mus?

Kram

skriven
#2: Sirran

hahhahahah, fan va kul!!! sitter i bibblan och kissade nastan pa mig av skratt! ja skicka bilder! puss good luck honey!

skriven
#3: Sofie

Sorry men jag har inga bilder..Vi får se om jag kan fixa det. Det är rätt strängt med att ta bilder..Men ska försöka..Puss på er saknar er!

skriven
#4: Mamma

oj oj hur det kan bli. Ta det lugnt, stressa inte upp dig bara du tror på dig själv fixar du det mesta.

Kram från ett vintrigt Bollnäs, i morse hade vi -21 brr.. men härligt ändå, mamma.

skriven
#5: Maja

hahahahaaha... :D

Kort sofie.. vi vill ha kort! :D

puss o kram

skriven

Kommentera inlägget här :