Sista från Finland

Ja då är veckan över här i Finland. Är helt slut..Varit en lång och intensiv vecka men nu har jag kommit in mig mer på riktigt. Det har gått bra även i dag. Gjorde en riktigt bra sista föreställning så det känns jätte bra. Ska faktiskt gå ut en sväng nu och fira veckan med en drink (ja vet att det kanske låter konstigt att göra det en söndag men detta är ju som normala människors fredag..) Jag har ju 3 dagar hemma i bollnäs sedan som jag får vila upp mig på. Det ska bli skönt, längtar riktigt mycket! Har sedan massage som väntar på tisdag kan knappt vänta...

Hej så länge från Finland, nästa gång blir nog från Linköping=).

Kommentarer :

#1: Mamma

Välkommen hem Gumman! Lite vila och avkoppling är du förtjänt av nu. Roligt att höra att allt gått bra och att du verkat komma in dig i det hela nu.

Du kommer hem till vintern igen, -20 i morse men nu är det -14 och strålande sol så Tyzon och jag ska ta oss en skön vinterpromenad.

Syns snart, puss Mamma.

skriven
#2: Carin

Kul att se alla fina bilder! Roligt att du fått fler roller! kram

skriven

Kommentera inlägget här :