Vilken miss..

Trodde jag skulle kissa på mig så mycket jag skrattade..Har gjort min värsta miss hittills tror jag eller den roligaste iaf! I bal numret föll mitt hår/hatt av på isen..Under har vi en nylonstrumpa över vårt eget hår så det inte ska synas, så där står jag på isen som flintis..När min partner skulle snurra mig i slutet när vi står vid slottet och dansar vals, fastnade vi i håret så det föll av. Som tur var är det vid slottet så förhoppningsvis såg inte så många det..Men jag och Will (min partner) samt Anna och hennes partner som som står intill oss höll på att dö av skratt!  Jag blev så paff att Will fick säga till mig- "pick it up Sofie", Vi försökte verkligen sedan att vara seriösa och inte visa det men ni vet när man får ett sådant där riktigt skratt anfall är det omöjligt..Kanske inte den bästa balen men säkerligen den roligaste!

Här är ett kort på mig i den balklänningen jag hade denna gång. Ska försöka få kort på musen också men skrattanfallet gjorde att vi kom av oss idag så bilderna blev dåliga. Svårt att få fina när det är så mörkt och vi får inte ta bilder var vi vill=(


Ska försöka gå ner i varv nu så jag får sova lite, bara 3 shower kvar..Sedan bär det av mot Belgien.
Godnatt på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma

Herregud Sofie är det sant? Skulle läsa högt för pappa men skrattade mest:)

Smsade Pontus att han måste läsa din blogg för ett gott skratt(han är i Kilafors) Pontus svar blev: Ha ha, skinhead för en stund:)

Kramar till vår Sofie!

Tack för ett gott skratt men vill nog inte ha mer:)

skriven
#2: Sirran

hahah, vad mkt det hander soffan! visste inte att konstakning kunde vara sa spannande! pusssss!

skriven
#3: maja

Hahaha :)

skriven

Kommentera inlägget här :