Audition

Mamma du kan vara lugn nu, audition är över och det gick bra=). Var sjukt nervös, egentligen vet jag inte varför, detta ska man ju göra för att man älskar det och då ska man ju njuta. Lite därför jag gör show i stället för att tävla för att slippa samma press och kunna njuta lite mer av att åka. Men när det kommer till saker som audition går det inte att komma ifrån att man blir nervös. Detta var första gången för mig. Varför är det alltid så att man måste springa på toaletten tusen gånger när man är nervös?? Det måste jag göra.. Men hur som helst gick det riktigt bra. Har ju inte hunnit träna så mycket på snövit. men detta var det bästa jag gjort så det var ju bra att det kom i dag. Jag är jätte nöjd! De gillade även vad de såg så det var bra. Nu får vi helt enkelt se vad som händer. Jag kan pusta ut ett tag iaf, inget mer att göra nu..Tack alla för era lyckönsknningar, det hjälpte!

Har fått vara med i de två nya numren även i dag i alla 3 shower. Här följer 2 bilder så ni får se dräkterna vi har. Bilderna är inte de bästa då bakgrunden är dålig. Dräkterna kanske ser lite rolig ut men lovar att de är super fina på isen när alla är tillsammans. De håller nog ni som sett showen med om!? Helt rätt Maja jätte roligt att åka i alla dessa coola kläder..Ser fram emot att se korten ni tagit, tack så länge.

Alladin numret

Fisk i lilla sjöjungfrun


Avslutningsvis kan jag även grattulera lillebror Pontus som har tävlat i dag. Han lyfte 100 kg i bänkpress. Även ett grattis till kusin pär som fyller 29 år i dag. Som Pontus sa- bara ett år kvar till 30 nu...=) Sedan fick jag höra från mamma att bollnäs vunnit körslaget mot Udervalla=) så nu kan man vara stolt Bollnäbo!  Ledsen alla Udervallabor men Bollnäs är helt enkelt bäst.. Kan det bli bättre för dig mamma? Nu kan du pusta ut och vara stolt mamma och Bollnäbo=).

Nu väntar sängen och sedan  en sista dag här i finland med 3 shower..Sedan blir det Sverige och Linköping. Har tur att kunna åka hem till Bollnäs 3 dagar innan första showen. Det ska bli skönt! Kan behöva några dagars vila efter denna häktiska vecka. Är helt slut i kropp och knopp men en dag till får jag kämpa på..Men det gör jag med glädje!

Godnatt på er alla!


 

Kommentarer :

#1: Mamma

Oh vad skönt att höra. Ja vilken dag, hållit tummarna hela dagen. Fattar inte varför jag ska bli så nervös. Gick jättebra för Pontus som sagt sedan vann Bollnäs körslaget och så får jag höra att du är jättenöjd Sofie, så kul! Helt rätt Sofie, nu pustar stolta mamma som dessutom är Bollnäsbo ut, puh.

Längtar efter dig nu! Tack vare snälla arbetskamrater är jag ledig på måndag så då ses vi, kram mamma.

skriven
#2: Sirran

Neeeej Bollnas vann korslaget! hahah! grattis da! och grattis Pontus! Sofie, du ar super haftig i dina kostymer, grattis till lyckade auditions! du ar helt enkelt bast!

Jag chillar idag, har gjort bra traningar i nagra dagar sa jag vill aterhamta mig bra. Imorgon ska jag plugga och trana.pluggandet ar lika mkt med jag har en annan installning och ar mer positivare an forra terminen. Plus att jag har kommit in i rutinen med biologi rapporter och prov..pussss!

skriven
#3: Maja

Ja dräkterna är superfina på isen :) Skickade bilderna igår :) Puss o kram

skriven
#4: Agneta

Ja jösses det gjorde de visst..vann körslaget! Jag hade ingen aning när Karin SMS:ade mig, trodde de vunnit nån bandymatch eller så. Var upptagen flera timmar med.....konståkning NM och missade utslagningen.Men GRATTIS Bollnäs och Grattis till allt fler roller Sofie! Kramar

skriven
#5: Sofie

Haha! Vad fin du ar! Saknar dig. Kramar

skriven
#6: Sofie

Haha! Vad fin du ar! Saknar dig. Kramar

skriven
#7: Sofie

Haha! Vad fin du ar! Saknar dig. Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :