Då var premiären avklarad..

Ja nu har jag gjort debut med Disney on ice. Det är helt ofattbart, kan inte förstå att jag är här..Detta har verkligen varit min dröm och nu är det sant. Lever lite i drömmarna än..Men det får man väl göra ibland!?

Debuten var ganska kort, var bara med i 2 gruppnummer i askungen. Men jag har ju inte hunnit träna å mycket eftersom att showen redan är i gång. Är rätt nöjd med tanke på att jag bara hade övat några nånger med alla. Svårt att åka i så stora kotymer. De är verkligen fina och proffetionella. Det var jätte kul iaf trots att jag var sjukt nervös. Har aldrig åkt för så mycket poblik. Man känner sig verkligen proffetionell för vi får inte visa oss för allmänheten i smink och vi har vipkort där det står artist för att komma in backstage..( ett sådant har ju även du mamma, vilket måste kännas coolt..??) Nu är det bara att fortsätta kämpa på så blir det förhoppningsvis mera med tiden och det går bättre och bättre.

Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagens 3 föreställningar. Har även åkt på en förkylning som jag vill bli av med..Kommer antagligen från dig Siri..Skulle behövt din dunderkur nu=)

Tack alla för ert underbara stöd och uppmuntran, lovar att det hjälper! Tänker på er och åker för er alla..

Natti natt

Kommentarer :

#1: Bea

är det inga föreställningar i närheten här eller så? skulle vilja se en:)

skriven
#2: maja

Superballt sofie! Låter så häftigt! Sov mycket så håller du sjukdomen borta :) Jag har influensan ... från siri antagligen :) Kramar maja

skriven
#3: sofie

tyvärr bea så har ju showen redan varit i stockholm som är närmast, det är malmö och linköping kvar i Sverige..min förkylning är faktiskt bättre nu tack å lov. fy siri å smitta oss så..Krya på dig maja! kram på er

skriven
#4: Carin

Åh så kul Sofie! Lycka till! Kramar från mig!!

skriven
#5: Carin igen

OCH krya på dig!! Försök sova så mycket du nu hinner!

skriven
#6: Sofie

Hej Sofie!

Guuud vad roligt för dig. Jag är så himla glad för din skull! :) Lycka till med alla föreställningar och krya på dig.

Kramar Sofie

skriven
#7: Mamma

Ja, jag går bara omkring och känner mig cool nu!

Kram Gumman från mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :