Fortfarande förkyld...

Ja det var verkligen segt med förkylningen..Ena stunden känns det bättre och nästa sämre..Vill bara bli bra nu så jag kan tuta och köra för fullt. Dricker massa te, har tagit ett varmt bad och ska även i kväll lägga mig i tid..Usch säger jag bara.

För övrigt är det jätte bra. Trivs så bra och är jätte kul. Hade första showen här i Oslo i kväll. Det gick bra. I morgon 9.00 blir det träning för mig, ska då börja lära mig 2 nya nummer. Får se sedan när jag kan vara med i dem på riktigt.

Oslo är en riktigt trevlig stad. Har även i dag varit ute och gått med Jonas, så skönt att gå med någon som hittar bra. Blev lite shopping med, fyndade 3 par skridskostrumpor för 20 kr. precis vad jag behövde men har inte hittat några som är lagom tjock men som sagt nu har jag det och på rea dessutom. Ännu bättre! Tänk att man alltid kan bli så glad av shopping och fynd trots att det bara var strumpor...

nä nu väntar sängen för mig..vill bli frisk för fick precis reda på att vi tränar gratis på SATS gymet som ligger precis intill och det hade ju varit kul...men men först ska jag bli frisk!

Godnatt på er alla!

Kommentarer :

#1: Mamma

Synd med förkylningen, var rädd om dig, bra att du försöker sova ordentligt.

Kul att du hinner se Oslo lite och vilken tur att Jonas bor så nära och har möjlighet att visa dig lite.

Krya på digkramar från mamma.

skriven
#2: Sirran!

Vad bra att du trivs Soffan!

Jag och Malin har det bra här. Vi är också förkylda och tar oss gärna inte ut mer än till träningen. Idag behövde vi dock gå ner på brodway för att köpa pennor och så till skolstarten. Will är i Vermont och åker snpwboard, kul!

Min ena resväska har anlänt men det andra är ute på vift någonstans! Jobbigt, har inga underkläder, strumpor eller linser!

Tur var lade jag endagslinserna i mitt handbagage så att jag ser häckarna när jag springer!!

Ta hand om dug stumpan!

skriven

Kommentera inlägget här :