Ja då var jag sjuk då=(

Ja denna gång gick det inte att undvika. Vaknade i natt och frös som en galning samtidigt som jag var helt svettig...Efter 2 alvedon vaknade jag 8.00 då det var dags att stiga upp för träning. Jag kämpade mig upp för jag vill ju så gärna lära mig mer så jag kan vara med i fler nummer snart. Det gick faktiskt ok på isen, han lära mig ett helt nytt nummer,alladdins inledningsnummer, skit bra musik och även lite som mimmie. Efter det tvättade jag lite i våran tvättmaskin som vi monterar upp på alla ställen och man skriver upp sig för en tid. Det går verkligen att hitta lösningar för allt..Men eftter det var jag helt död. Kände direkt att jag kommer aldrig komma upp ur sängen om jag lägger mig så jag sa till att jag inte kan vara med i kvällens show, självklart jätte tråkigt men inget att göra..så här ligger jag i sängen med höger feber..ska sova nu igen så får vi se om jag orkar palla mig upp för morgondagens träning..

kram på er alla!

Kommentarer :

#1: Bea

snacka om oflyt.

hoppas du kryar på dig!

kramar

skriven
#2: Mamma

Oj blev du riktigt sjuk ändå. Var rädd om dig, har du feber får du inte träna. Sova är nog din medicin nu och det måste ju få ta sin tid. Sjukdom styr man ju tyvärr inte över.

Krya på dig Gumman, puss mamma.

skriven
#3: Carin

Instämmer verkligen med din mamma!! Ta det jättelugnt nu Sofie! Det är ju riktigt farligt att göra någonting annat när man har feber o dyl!! Kram på dig!

skriven
#4: maja

Krya på dig sofie! Kramar

skriven
#5: Sofie

Tack alla för att ni bryr er! Förhoppningsvis blir jag bra snart med allt ert stöd. ja enda medicinen nu är sova, så godnatt säger väl jag.

skriven
#6: Sirran

Jag bryr mig ocså, men tidskillnaden gör att jag skriver lite efter alla andra..hehe!

KRYA PÅ DIG GUMMAN- det här kommer lösa sig! Stressa inte nu utan bli frisk! pusss!

skriven

Kommentera inlägget här :