Mot nya utmaningar=)

Ja då var det ett nytt år och nya utmaningar..Vilkte stämmer väldigt bra för jag har precis inlett ett nytt äventyr. Vilket också betyder att jag har en bra anledning att blogga igen. Det lär ju hända en del framöver...
 
För er läsare som ej vet så har en av mina barndomsdrömmar blivit sann. Jag får vara med i Disney On Ice. Är det inte häftigt!? Jag ska bli proffetionell konståkare och åka för Disney i deras show Princess classics som för närvarande är i Sverige. Jag vet inte så mycket mer för tillfället då allt gått så fort. Jag åkte ned med mamma i dag till stockholm och tittade på en föreställning och träffade alla i teamet. Showen var jätte bra, tänkte på gamla barndomsminnen när jag såg showen. Detta var vi alltid på när jag var liten.  Åt sedan middag med mamma som var SÅÅ god. När mamma sedan åkte hemåt är jag nu på mitt hotellrum på globen i Stockholm och ska snart sova. Men lite för nervös och ivrig därför bloggar jag lite först så jag kan få ur mig lite känlor och sova bättre förhoppningsvis. Reser i morgon till Göteborg.

Fortsättning följer....

Godnatt från en super lycklig isprinsessa=)

P.S Tack mamma för en underbar dag, blev som du ville, att du fick vara vid min sida när det hela börjar. Det känns jätte bra! Du är en underbar mamma vilket Siri intygar, eller vad säger du? Nu har nästa bok börjat!

Kommentarer :

#1: maja

Lycka till sofie! =) Kramar

skriven
#2: Siri

din mamma är underbar! Lycka till sweety!

skriven
#3: Mamma

Tack själv, ja, det var en underbar dag! Ska nog rama in passerkortet jag fick, där står ARTIST!!!

Nu kommer din julklapp väl till pass och vi får möjlighet att följa din resa i nästa bok!

LYCKLIG RESA!

Tack Siri, det värmer!

skriven
#4: Bea

åååh, späännande:D

lycka till nu! vi hörs.

puss och kram

skriven
#5: Richard

Lycka till nu Sofie..

Sitter på första parkett när ni parkerar i Malmö..

P & K Richard

skriven

Kommentera inlägget här :